Beantwoord

Zorgvolmacht tekenen

  • 4 May 2021
  • 3 reacties
  • 535 Bekeken

Beste Community,


Hoe kan je samen met iemand (bv. broer of zus) waarmee je een volmacht hebt op een rekening (bv. zorgvolmacht), een overschrijving handtekenen in Easy Banking Web?
Stel dat persoon X een overschrijving bewaard en persoon Y moet dit bevestigen via Easy Banking Web, hoe verloopt deze procedure? Kan iemand mij uitleggen welke stappen er moeten ondernomen worden?


Alvast een dikke merci! :)

icon

Beste antwoord van Anonymous 4 May 2021, 14:04

Bekijk origineel

3 reacties

Dat is heel graag gedaan, Eser!

 

Moest je nog vragen hebben, weet je ons te vinden he :)

 

Groetjes,

Lieze

Dag Lieze,

 

Om te beginnen zou ik je willen bedanken voor de snelle behandeling!
Het is eigenlijk gemakkelijker dan ik dacht, ik snap het principe nu wel volledig. :)

 

Vriendelijke groet
Eser

 

 

Dag @Eser ,

Dit hangt er vanaf hoe de volmacht geregeld is.

Als alle personen volledige gevolmachtigde zijn, kan iedereen een overschrijving invoeren en meteen uitvoeren.

 

Bij een beperkte volmacht kan er eventueel worden ingevoerd tot welk bedrag de persoon zelf mag ondertekenen en hierboven zal elke overschrijving door 2 of meer gevolmachtigden ondertekend moeten worden.

In dat geval kan een persoon deze overschrijving invoeren en bevestigen. Hierna komt dit bij de andere persoon of personen bij Mijn Handtekeningen in Easy Banking Web terecht waar zij deze overschrijving kunnen ondertekenen en deze zo dus wordt uitgevoerd.

 

Is het zo duidelijker voor jou?

Groetjes,

Lieze

Reageer