Handleiding

Je kaartlimiet verhogen of verlagen

  • 25 oktober 2019
  • 0 reacties
  • 404 Bekeken

Reputatie 4
  • BNP Paribas Fortis - Moderator
  • 515 reacties

Zit je aan de limiet van uw kaart of heb je een grote aankoop gepland? Is je limiet te hoog en wens je deze te verlagen?

Er zijn 2 manieren om je kaartlimiet tijdelijk te verhogen of definitief te verlagen.

Je kan je limieten (beperkt) zelf verhogen of verlagen op Easy Banking Web. Dit kan je doen via “Dagelijks Bankieren” en “Mijn kaarten”. Kies bij het menuutje naast je kaart voor “Bewerken” en vervolgens voor “Mijn limieten”. Kies de gewenste limiet en onderteken dit met de kaartlezer. BELANGRIJK: Ook al kies je om de limiet van je kredietkaart te verhogen, zal je met de kaart waarmee je aangemeld bent moeten bevestigen in de kaartlezer!

  • Voor je debetkaart is deze limiet onmiddellijk beschikbaar voor maximum 7 dagen. Als je kiest om je permanente limiet te verlagen, is deze limiet van toepassing tot je deze terug wijzigt of laat wijzigen.
  • Voor een kredietkaart zal de limiet beschikbaar zijn na 2 werkdagen en voor een periode van maximum 45 dagen. Een permanente verlaging is na 2 werkdagen beschikbaar

Wil je je limiet meer verhogen dan gaat op Easy Banking Web of wil je de limiet van je kredietkaart dringend laten verhogen? Dan kan je beveiligd contact opnemen met het Easy Banking Centre zodat de collega’s dit in orde kunnen maken.

  • Als je voor 15 uur telefonisch contact opneemt, is de dringende limiet van je kredietkaart binnen de 2 uur in orde. Anders is dit de volgende ochtend beschikbaar.

Indien er een Optiline is gekoppeld aan je kredietkaart, zal je de limiet moeten laten aanpassen via Optiline !


0 reacties

Geen reactie

Reageer