handleiding

"Wrong Card" op kaartlezer, wat nu?

  • 21 oktober 2019
  • 0 reacties
  • 172 Bekeken

Reputatie 4
  • BNP Paribas Fortis - Moderator
  • 515 reacties

Af en toe kan de boodschap “Wrong Card” op de kaartlezer komen.

Dit kan 2 oorzaken hebben:

  1. Het probleem ligt bij de kaartlezer. Soms zit er een stofje in de kaartlezer waardoor de kaart niet herkend wordt. Dan kan het volstaan om eens te blazen in de kaartlezer en de kaart hier opnieuw in te steken. Is dit niet voldoende, dan ga je best langs het kantoor voor een nieuwe kaartlezer.
  2. De chip van de kaart is niet meer goed leesbaar. Het kan zijn dat je je kaart wel nog kan gebruiken in winkels en bankautomaten, maar niet meer in de kaartlezer. Hier zal je toch de kaart voor moeten laten vervangen als je de kaartlezer terug wilt gebruiken. Dit kan eenvoudig door telefonisch contact via “contacteer ons” op Easy Banking App.

 

 


0 reacties

Geen reactie

Reageer