Beantwoord

Authentificatie via vingerafdruk

  • 7 October 2021
  • 4 reacties
  • 446 Bekeken

Sinds een tijdje krijg ik steeds de melding “Te veel pogingnen. Probeer het later opnieuw” wanneer ik via de app wil inloggen met de vingerafdruk en moet dan inloggen via de code Hoe is dit op te lossen?

icon

Beste antwoord van Shari V 11 October 2021, 11:02

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 1

Hallo @haagen 

Kan je proberen om het cache geheugen van de bank Applicatie te wissen?

Beschik je over een IOS toestel? Volg dan onderstaande stappen:

  • Ga naar instellingen op je GSM toestel,
  • Klik op ‘algemeen’,
  • Druk op ‘Iphone opslag’,
  • Klik verder op de bank Applicatie,
  • Vervolgens selecteer ‘ruim op’.

Beschik je over een Android toestel? Dan kan je de cache legen op volgende manier:

  • Ga naar instellingen op je GSM toestel,
  • Klik op ‘Apps’,
  • Selecteer de bank Applicatie,
  • Ga verder met ‘opslag’,
  • Klik vervolgens op ‘cache legen of cache wissen’.

Als je bovenstappen stappen uitgevoerd hebt, krijg je dan nog steeds dezelfde melding dat je teveel geprobeerd hebt?

Groetjes

JadieT

Bedankt JadieT maar helaas blijft de situatie aanhouden.

Eerst de cache geledigd ==> geen oplossing

Vervolgerns cache en gegevens verwjderd ==> een nieuw profiel aangemaakt ==> opnieuw de melding “Te veel pogingen. Probeer het later opnieuw” 

:-(

Enkel een aanmelding met code lukt

Reputatie 3

Dag haagen

Probeer eens je vingerafdruk in de instellingen van je toestel te verwijderen en deze opnieuw aan te maken.

Ook kunt u in plaats van de Hello Bank app te gebruiken, deze van BNP Paribas Fortis gebruiken. Dezelfde werking maar met een iets andere lay-out.

Mocht dit geen oplossing bieden dan stel ik voor dat je telefonisch contact met ons opneemt via het nummer 02 433 41 41. Dan kan de medewerker aan de lijn het probleem gaan onderzoeken.

Met vriendelijke groet

Shari V

Ik heb ook al maanden dit probleem. Heb al 5 keer gebeld hiervoor. Laatste antwoord was dat mijn gsm te oud is! Werkt overal perfect de vingerprint behalve easy banking. Heb zelfs een printscreen van iemand met android 10 en daar werkt het ook niet! Ofwel mogen jullie mij een nieuwe smartphone kopen ofwel zoek ik mij een nieuwe bank... bij belfius werkt app perfect en daar zijn de mogelijkheden veel ruimer dan hier. Zie printscreen van iemand met zelfde probleem. 

 

Reageer