Beantwoord

Foutmelding EBW1084 op Hello Bank!-app

  • 14 October 2021
  • 2 reacties
  • 819 Bekeken

Ik kan niet inloggen op mijn Hello Bank!-app. De app opnieuw installeren, telefoon aan- en uitzetten.., het werkt allemaal niet. Ik kreeg steeds de foutmelding “EBW1084”. Hoe kan ik dit oplossen?

 

Bedankt!

icon

Beste antwoord van JarneM 14 October 2021, 11:01

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2

Hey @yofaka ,

Je neemt hiervoor best telefonisch contact op met Hello Bank! via het nummer 02 433 41 41. Via die weg kan een collega bekijken wat er aan de hand is.

Nog een fijne dag gewenst!

Vriendelijke groeten,

JarneM

Beste,

Ik had hetzelfde probleem voor, bij mij werd het probleem opgelost door op de computer in te loggen en zo de terms of service te accepteren van mijn zichtrekening.

Mvg

Maxim Simons

Reageer