Beantwoord

Geweigerde verrichtingen bij QR-codes

  • 10 October 2021
  • 1 reactie
  • 42 Bekeken

Al een paar weken ondervind ik problemen bij online verrichtingen met mijn Hello Bank-app. Telkens als ik een online betaling via QR-code wil doen, wordt deze betaling geweigerd. Maar als ik een kaartlezer gebruik is er geen enkel probleem.

De kaartnummer komt overeen met het kaartnummer in mijn app (onder profielgegevens). Ook na de app te verwijderen en opnieuw te installeren blijf ik problemen ondervinden.

Het vreemde is ook dat dit probleem al begon nog voordat ik een nieuwe kaart van de bank had gekregen. Alle gegevens in de Hello Bank-app kloppen, mijn camera werkt en ik kan via andere apps wel QR-codes scannen. Waar ligt dan het probleem?

icon

Beste antwoord van YannickB 13 October 2021, 12:20

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7

Hallo Lotte,

Er was een probleem in onze app waardoor het voor sommige klanten niet mogelijk was om via QR-codes te betalen. Gisterenvoormiddag werd dat opgelost, dus ondertussen zou het terug moeten lukken.

Laat het me zeker weten als je toch nog problemen hebt.

Reageer