Beantwoord

Installatie security components lukt niet met cloud users

  • 11 May 2023
  • 8 reacties
  • 1057 Bekeken

Het installeren van BNP Paribas Security components geeft een foutmelding bij installatie om we niet werken met Win10 of Win11.  

Wij werken wel via Win10 of 11 maar op een Microsoft Datacenter Server 2019.

Is hier een oplossing voor?

icon

Beste antwoord van Eschauma 15 June 2023, 08:14

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 4

Hallo, @Tim C,

Bedankt voor je bericht.

We hebben niet meteen hier meer informatie over maar we vragen dit na en komen hierop terug.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Reputatie 2

Hallo @Tim C

 

Kan je ons nog wat bijkomende informatie bezorgen zodat we jou kunnen verder helpen? 

Waarom wil je BNP Paribas Security Components installeren? 

Kan je ons zeggen waar het foutloopt en welke foutboodschap je krijgt wanneer je de installatie doorloopt? 

 

Alvast bedankt voor de bijkomende info. 

 

Groetjes, 

Eschauma

Goedemorgen, wij hebben hetzelfde probleem binnen ons bedrijf.

Zie screenshot

 

 

Reputatie 2

 

Goedemorgen, wij hebben hetzelfde probleem binnen ons bedrijf.

Zie screenshot

 

 

Hallo @tke

 

Bedankt voor je bericht. 

Kan je me soms nog even zeggen waarvoor je juist de BNP Paribas Fortis Security Components wil installeren? 

Ik geef het door aan onze bevoegde diensten en probeer je zo snel mogelijk een antwoord te bezorgen. 

 

Fijne avond, 

 

Eschauma

 

Goedemorgen, wij hebben hetzelfde probleem binnen ons bedrijf.

Zie screenshot

 

 

Hallo @tke

 

Bedankt voor je bericht. 

Kan je me soms nog even zeggen waarvoor je juist de BNP Paribas Fortis Security Components wil installeren? 

Ik geef het door aan onze bevoegde diensten en probeer je zo snel mogelijk een antwoord te bezorgen. 

 

Fijne avond, 

 

Eschauma

 

Goedemorgen,

wij hebben een bedrijfsrekening bij jullie, waarvan we graag gebruik gebruik willen maken.
Dit werkte voorheen probleemloos (windows server), echter wil deze update niet installeren.

 

bedankt

Reputatie 2

 

Goedemorgen, wij hebben hetzelfde probleem binnen ons bedrijf.

Zie screenshot

 

 

Hallo @tke

 

Bedankt voor je bericht. 

Kan je me soms nog even zeggen waarvoor je juist de BNP Paribas Fortis Security Components wil installeren? 

Ik geef het door aan onze bevoegde diensten en probeer je zo snel mogelijk een antwoord te bezorgen. 

 

Fijne avond, 

 

Eschauma

 

Goedemorgen,

wij hebben een bedrijfsrekening bij jullie, waarvan we graag gebruik gebruik willen maken.
Dit werkte voorheen probleemloos (windows server), echter wil deze update niet installeren.

 

bedankt

 

Hallo @tke

 

Dankjewel voor de bijkomende informatie. Ik vermoed dan dat je werkt met Easy Banking Business of Isabel. Ik heb me even geïnformeerd en er kunnen verschillende redenen zijn waarom je er niet in slaagt om de installatie te vervolledigen. Je kan best even bellen naar onze collega’s van Easy Banking Business of Isabel, naargelang de tool die je gebruikt. Zij kunnen zo samen met jou de installatie doorlopen en naar een oplossing zoeken. 

Maak je gebruik van Isabel dan kan je bellen naar 02 404 03 35.
Gebruik je Easy Banking Business, dan kan je terecht op 02 565 05 00. 
 

Aarzel zeker niet om contact op te nemen mocht je nog vragen hebben. 


Alvast een fijne dag. 

 

Groetjes, 
Eschauma

 

De oplossing was (na hulp van isabel support) de .msi uit te voeren met het volgende commando erachter gevoegd.

 

Reputatie 4

Hallo, @tke,

Wij zijn blij dat het is opgelost. Bedankt ook om ons nog een update ervan te geven.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Reageer