Beantwoord

Melding betaling via de App

  • 23 April 2024
  • 6 reacties
  • 62 Bekeken

Beste ik heb in de app ingesteld dat ik een melding moet ontvangen als ik een betaling doe of geld gestort wordt op de rekening, nu mijn vraag soms krijg ik in de nacht ook een melding van een betaling en aangezien ik altijd mijn gsm naast mij liggen heb (voor een noodgeval) zou ik dit willen uitschakelen voor de nacht is dit ergens mogelijk,

M.v.g.

icon

Beste antwoord van Joycevdv 24 April 2024, 14:02

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 1

Beste ik heb in de app ingesteld dat ik een melding moet ontvangen als ik een betaling doe of geld gestort wordt op de rekening, nu mijn vraag soms krijg ik in de nacht ook een melding van een betaling en aangezien ik altijd mijn gsm naast mij liggen heb (voor een noodgeval) zou ik dit willen uitschakelen voor de nacht is dit ergens mogelijk,

M.v.g.

Hey Luc-Ann,

 

er is jammer genoeg op dit moment geen optie om deze meldingen te beperken ‘s nachts of tussen bepaalde uren, rechtstreeks via onze App.

Je kan wel eventueel kiezen dat je pas meldingen krijgt vanaf specifieke bedragen; als je gaat naar het overzichtspagina op de App waar je ziet om de melding af/uit te zetten kan je normaal gezien klikken op “bedragen groter dan”. Automatisch staat hij op 150 euro ingesteld, maar je kan ze dus verhogen/verlagen om de meldingen eventueel te beperken.

 

Sommige telefoons hebben tegenwoordig een “bedtijdstand”, speciaal voor ‘s nachts, eventueel kan je dat bekijken?

 

Met vriendelijke groeten,

Jess

Reputatie 3

Je kan wel eventueel kiezen dat je pas meldingen krijgt vanaf specifieke bedragen

 

Mijn eenvoudige vraag is ‘waar kan je dit event instellen ’?

 

Mvg,

 

Beste @DirkRen ,

Hiervoor kun je volgende stappen volgen:

  1. Aanmelden in de app
  2. Rechts naar instellingen gaan
  3. Kiezen voor meldingen
  4. Uitgaande betalingen of inkomende betaligen aanvinken
  5. Dan krijg je te zien ‘bedragen groter dan’
  6. klikken op het bedrag en daar aanpassen naar eigen wens

Groetjes, Joyce. 

Reputatie 3

Joycevdv,

 

In EasyBankingWeb is die actie die je beschrijft niet-beschikbaar via ‘Instellingen-Meldingen,...’.

 

Is deze uitsluitend in EasyBankingApp beschikbaar ?

 

Mvg,

 

Reputatie 4

Hallo @DirkRen,

We spreken inderdaad over deze functie die via Hello bank!/Easy Banking App (niet Easy Banking Web) beschikbaar is.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Reputatie 3

Bedankt voor de info…

 

Mvg,

 

Reageer