Beantwoord

Taken + adreswijziging echtgenote

  • 29 May 2023
  • 3 reacties
  • 245 Bekeken

Beste,

 

 

Ik heb een aantal vragen:

  • in mijn Easy Banking Web staan er taken, oa taken mbt doorvoeren van adreswijziging (deze ‘taak’ werd 7 malen herhaald). Deze adreswijziging heb ik inmiddels doorgevoerd maar nog steeds de 7 taken als niet uitgevoerd aangeduid in het menu. Hoe kan ik aangeven dat de taken uitgevoerd werden?
  • mijn echtgenote is mee verhuisd. Hoe kan ik haar verhuis doorgeven?

Hartelijk dank,

 

Johan

icon

Beste antwoord van SabrinaVD 30 May 2023, 14:41

Bekijk origineel

3 reacties

Hallo @johancoolen ,

 

Bedankt voor je bericht. 

 

Wat de 7 taken betreft raad ik aan om alle 7 taken eens open te klikken.
Ook raad ik aan om uw persoonlijke gegevens even na te kijken in Easy Banking Web om te kijken of het correcte adres nu ook weergegeven wordt.

 

Indien dit in orde is zou er bij ‘mijn taken’ niets meer aangegeven mogen worden van niet uigevoerde taken.

Echter kan u de uitgevoerde taken wel nog vinden als u op ‘mijn taken’ drukt. 

Deze zullen automatisch verdwijnen na een tijdje.

 

Wat betreft de verhuis van uw echtegenoot kan uw echtegenoot haar adres zelf aanpassen via de Easy Banking Web. Het nieuw adres dient wel al door de gemeente te zijn toegevoegd aan uw identiteitskaart.

  1. Verbind de kaartlezer voor eID’s met uw computer. 
  2. Meld u aan via https://www.bnpparibasfortis.be/.
  3. Klik bovenaan rechts op ‘uw naam > profiel beheren’.
  4. Kies voor ‘Persoonlijke gegevens’.
  5. Klik op ‘Gegevens wijzigen’.
  6. Kies vervolgens voor ‘Bijwerken’ en volg de stappen die op het scherm verschijnen.
  7. Uw domicilieadres en identiteitskaartgegevens worden onmiddellijk aangepast.

 

Ik hoop u hiermee van dienst te zijn. 

 

Nog een fijne dag verder. 

 

Met vriendelijke groetjes, 

SabrinaVD

Beste Sabrina,

 

 

Dank je wel voor je antwoord maarde  taken open klikken, het correcte adres invoeren, etc. helpt niet: helaas :-): de 7 taken blijven aangeduid als niet uitgevoerd. Kan u dit even manueel (?) laten rechtzetten?

 

Hartelijk dank   Johan

Reputatie 4

Hallo, @johancoolen,

Bedankt voor je bericht.

Helaas kunnen we via deze weg dit meteen niet rechtzetten. We geven het wel al door om dit na te kijken. Vermoedelijk dat het algemeen een fout is in deze functionaliteit. 

De meldingen van de taken zouden wel automatisch na een tijd moeten verdwijnen.  

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Reageer