Beantwoord

Waarom verschijnt Spaarrekening Plus niet in de easy banking app?


Zoals iedereen weet moet je bij BNP Paribas Fortis een Spaarrekening Plus openen om meer interest te hebben. Helaas verschijnt die Spaarrekening Plus niet in mijn bank app, zodat ik ook niet mobiel kan overschrijven naar die rekening. Of heb ik over iets heengekeken?

Of is dit technisch nog niet mogelijk en tegen wanneer mogen we dat verwachten?

icon

Beste antwoord van LarsD 1 March 2023, 14:42

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 4

Hallo, @Lieveleuven,

Bedankt voor je bericht.

De Spaarrekening Plus kan gebruikt worden van zodra de rekening is geopend.

De rekening kan geraadpleegd worden via de Easy Banking Web en de Easy Banking App.

Het is mogelijk dat de rekening misschien niet onder je favorieten staat ingesteld in de app?

Dit kan je wijzigen door op Startscherm wijzigen onderaan op het startscherm te klikken.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Dank je wel voor de snelle en duidelijke reply! 

Ik krijg die niet op mijn startscherm. Staat niet tussen de lijst om te kiezen om op startscherm te zetten ☹️

Reputatie 4

Hallo @lipsa,

Bedankt voor je bericht.

Als je bent aangemeld via Easy Banking Web (PC) kan je de rekening dan wel zien?

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Ja ook op mijn app, maar staat bij mijn beleggingen. Is wel al een spaarrekening. 

Reputatie 4

Hallo @lipsa,

Maakt de rekening deel uit van een portefeuille of samengestelde groep van beleggingen?

Dan gaat dit te zien zijn in Easy Banking App bij Mijn diensten en dan Beleggingen. Je kan het ook via Easy Banking Web bekijken bij Beleggingen en dan Mijn beleggingen 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Beste Lars,

hier staat die spaarrekening. Beleggingen overgezet naar spaarrekening plus. Dus dit kan nooit op startscherm? Weet dit perfect te vinden hoor maar zou leuk zijn om het op mijn startscherm te kunnen zetten. 
Gr Sandra 

Reputatie 4

Hallo @lipsa,

In dit geval maakt de rekening dus deel uit van een portefeuille en is dit enkel via die weg zichtbaar. Indien je toch graag de spaarrekening niet binnen een portefeuille wil laten beheren dan kan je vragen of dit kan gewijzigd worden.

Je kan hiervoor bellen met het Easy Banking Centre via Easy Banking App. Druk onderaan op Communicatie en kies Hulp en contact. Selecteer de categorie en het onderwerp van de vraag en klik nadien op Easy Banking Centre of Neem contact met ons op. Je wordt dan via onze beveiligde lijn doorgeschakeld naar een adviseur die over de juiste expertise beschikt.

Maak je geen gebruik van de app? Contacteer ons dan op het nummer 02 762 60 00 met je 5-cijferige Easy Banking Phone-code. We staan voor jou klaar van maandag tot vrijdag van 7 tot 22 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur.
 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Beste Lars,

Dank U wel voor de vele informatie. Mijn buurvrouw werkt bij PNB en zal het aan haar eens vragen. Als ik weet dat het niet aan mij ligt dat ik deze niet op mijn startscherm kan plaatsen ben ik al gerust. Mag blijven staan bij de portefeuille. Weet ze te vinden en kan er ook mee werken.

Fijne feestdagen voor U en uw familie

Gr

Sandra

Reputatie 4

Hallo @lipsa,

Dat is graag gedaan. We wensen jou en je naasten ook nog fijne feestdagen toe.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Reageer