Beantwoord

hello visa debetkaart onleesbaar in kaartlezer

  • 16 November 2023
  • 2 reacties
  • 179 Bekeken

Ik heb mijn Fortis rekening omgezet naar een Hello rekening en ik ontving vandaag mijn nieuwe kaart. Ik wou ze gebruiken om aan te melden in de banking app maar mijn kaartlezer geeft na de eerste boodschap (M1 enz) “card error”. Zou dat wel gewoon moeten werken? De kaartlezer is van Fortis en is wel al wat ouder, misschien herkent hij geen Visa Debet kaart?

icon

Beste antwoord van LarsD 17 November 2023, 09:44

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Heb je met die kaart betaald in de winkel en met betalen bedoel ik niet contactloos maar werkelijk in de betaalterminal steken en uw PIN code vormen ofwel een geldopname doen aan een automaat?

Zo neen, best eens dat doen want op die manier wordt die kaart geactiveerd om je aan te melden in EBW en om EBA te activeren.

 
 
Reputatie 4

Hallo @ellen2601,

Bedankt voor je bericht. Je kan zeker de suggestie van @Alexander volgen want dit kan namelijk de oorzaak zijn van het probleem.

Het kan inderdaad ook zijn dat de kaartlezer te oud is. Dan kan je best een nieuwe kaartlezer bestellen.

Indien het toch niet met bovenstaande zaken is opgelost kan je ons ook per telefoon contacteren via 02 433 41 41 voor de kaart na te kijken.

Met vriendelijke groeten,

LarsD

 

Reageer