Beantwoord

kleingeld

  • 5 September 2023
  • 4 reacties
  • 161 Bekeken

Hoelang duurt het voor het kleingeld  binnengebracht in kantoor op de rekening staat

icon

Beste antwoord van Jonas F 5 September 2023, 11:33

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 2
  • Hoelang duurt het voor het kleingeld  binnengebracht in kantoor op de rekening staat

Dag @Marc depreux,

Bedankt voor je bericht.

Een afgifte van muntstukken kan je enkel aan het waardeloket doen.

De storting op je rekening gebeurt na telling van de transporteur met valutadatum:

  • Dag van afgifte + 5 bankwerkdagen voor een storting op je zichtrekening
  • Dag van afgifte + 1 kalenderdag voor een storting op je spaarrekening

Afgiften dienen te gebeuren in een “keepsafe” zak; de muntstukken mogen niet verpakt (geen kleefband, geen muntrollen) en ongesorteerd zijn. De zak mag maximaal 10 kg wegen.

Een afgifte van muntstukken in zakken van maximaal 10 kg kost 4 EUR/zak en is gratis voor minderjarige klanten (Welcome Pack).

Hou er rekening mee dat het Hello package beperkingen inhoudt op vlak van geldstortingen, bestellen van deviezen en papieren overschrijvingen

Je post momenteel op het deel van onze community voor klanten waarvoor het niet mogelijk is, ik weet niet of je klant bent bij Hello bank en/of BNP Paribas Fortis.

Hopelijk ben je verder geholpen met deze informatie.

Met vriendelijke groeten,
Jonas F.

Beste

Ik ben klant bij de bnpparibas fortis,kleingeld werd binnen gedaan in kantoor op 23 augustus 2023,tot op heden nog niets op de zichtrekening.....gr

Reputatie 2

Beste

Ik ben klant bij de bnpparibas fortis,kleingeld werd binnen gedaan in kantoor op 23 augustus 2023,tot op heden nog niets op de zichtrekening.....gr

Dag @Marc depreux,

Bedankt voor je bericht.

Wat vreemd, het zou al op je rekening moeten staan.

Ik raad je aan om even contact op te nemen met het kantoor waar je het binnen bracht. Zij kunnen nagaan wat er eventueel is misgegaan.

Met vriendelijke groeten,
Jonas F.

Dank u,doe ik als het tegen vrijdag er niet op staat,groeten

Reageer