Beantwoord

Op zoek naar fiscale attesten

  • 29 April 2023
  • 1 reactie
  • 160 Bekeken

  • Meld je aan in de app.
  • Klik op Mijn diensten en vervolgens Documenten.
  • Kies voor Leningen.
  • Selecteer nadien het document dat je wil bekijken.

Dat is de aanbeveling wanneer ik op zoek ga naar mijn fiscale attesten.

En dan krijg ik “geen documenten beschikbaar”. Alhoewel ze vanaf maart of begin ,april beschikbaar zouden zijn.

Ga ik op de site van Fortis zoeken, dan vind ik wel dat er een document (in pdf) is, maar klik ik daar op … dan komt er niets. Conclusie: deze website mag dan wel vernieuwd zijn, hij is hopeloos !

icon

Beste antwoord van CaroleL 2 May 2023, 12:30

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2

Hallo Paul,

 

Het spijt me uw ontevredenheid te lezen.

 

De vernieuwing zorgde inderdaad voor enkele technische incidenten. Echter zou onze Easy Banking Website nu weer optimaal in werking zijn.

 

Lukt het nog steeds niet?

Aarzel dan zeker niet om ons telefonisch te contacteren! Wij sturen u deze dan met alle plezier per e-mail.

U kunt ons eenvoudig beveiligd contacteren aan de hand van volgende stappen:

  • Aanmelden in de app via paswoord of vingerafdruk;
  • Kiezen voor ‘Communicatie’ rechtsonder;
  • 'Easy Banking Centre' of ‘Hello Team’
  • Een onderwerp selecteren; in dit geval 'Lenen'
  • U krijgt een collega met de juiste expertise aan de lijn.

Of:

  • Bellen naar 02/ 433 41 41.
  • Uw klantnummer ingeven en uw Easy Banking Phone Code

Indien u niet over de Easy Banking Phone Code of Easy Banking App beschikt, kunt u ons ook gewoon contacteren op het nummer 02/ 433 41 41.

 

Wij hopen u zo toch een oplossing te bieden.

 

Groetjes,

CaroleL

Reageer