Beantwoord

Wanneer krijg ik mijn Hello bank! welkomstgeschenk van 50 euro?

  • 13 September 2021
  • 1 reactie
  • 1921 Bekeken

Ik opende een tijd terug een zichtrekening bij Hello bank, maar ik wacht nog altijd op het welkomstgeschenk van 50 euro.

Wanneer ontvang ik het? Moet ik zelf nog iets doen?

icon

Beste antwoord van YannickB 13 September 2021, 08:23

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7

Dag @ThomasT ,

Hello bank! organiseert regelmatig acties waarbij je als nieuwe klant een welkomstgeschenk van 50 EUR kan krijgen. Je dient daarbij steeds aan enkele voorwaarden te voldoen. Meer info kan je terugvinden in het reglement van de lopende actie. Is de actie ondertussen afgelopen, dan mag je me ook steeds laten weten wanneer je je rekening hebt aangevraagd, dan zoek ik het juiste reglement voor je op.

De meest recente actie op moment van schrijven, liep af op 30/05/2021. Je moest je rekening hebben aangevraagd voor die datum.

Dit zijn bij de meeste acties alvast de 3 belangrijkste voorwaarden:

  • Je mag nog niet eerder klant bij ons zijn geweest;
  • Je moet je rekening activeren voor een specifieke datum door eenmaal in de Hello bank! app aan te melden. Krijg je een activatiemail van ons, dan dien je ook de stappen in die mail te doorlopen.;
  • Je moet voor een specifieke datum 25 transacties van minstens 1 EUR elk hebben uitgevoerd.

Dit is alvast het volledige reglement van de meest recente actie:

Voldeed je aan alle voorwaarden, dan ontvang je de 50 EUR ten laatste op de 20ste dag van de maand volgend op de maand waarin je de 25ste transactie uitvoerden. Voor de actie die op 30/05/2021 afliep, is het laatste uitbetalingsmoment op 20/09/2021.

Ontving je toch niets, dan bel je ons best op via 02 433 41 41 zodat we het voor je na kunnen kijken.

Reageer