Beantwoord

Wanneer krijg ik mijn Hello bank! welkomstgeschenk van 50 euro (actie 2023)?

  • 11 March 2023
  • 3 reacties
  • 1663 Bekeken

Beste community

Om de 50eur welkomstgeschenk, voor het openen van een hellobank-zichtrekening, te krijgen moet je aan bepaalde voorwaarden voldoen. Alleen vind ik nergens welke voorwaarden dit zijn. Ik weet dat je een x-aantal verrichtingen moet doen maar hoeveel en tegen wanneer. Het staat dus nergens duidelijk op de site vermeld.

 

Bedankt voor de hulp.

icon

Beste antwoord van CaroleL 13 March 2023, 09:54

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2

Hallo Andreas,

 

Hierin is er nog niks veranderd. U dient 25 verrichtingen uit te voeren van minimum 1 EUR binnen een periode van 45 dagen na het openen van de rekening.

Helaas krijg ik via dit kanaal geen toegang tot uw gegevens dus uw exacte datum kan ik niet meegeven. U kunt hiervoor wel eevoudig telefonisch contact met ons opnemen door volgende stappen te volgen:

> Aanmelden in de app via paswoord of vingerafdruk;

> Kiezen voor ‘Communicatie’ rechtsonder;

> 'Hello Team'

> Een onderwerp selecteren; in dit geval 'rekeningen en kaarten'

> U krijgt een collega met de juiste expertise aan de lijn.

Of:

> Bellen  naar 02/ 762 60 00

> Uw klantnummer ingeven en uw Easy Banking Phone Code

Indien u niet over de Easy Banking Phone Code of Easy Banking App beschikt, kunt u ons ook gewoon contacteren op het nummer 02/ 762 60 00.

 

Groetjes,

CaroleL

Hallo Andreas,

 

Als je aan alle voorwaarden hebt voldaan, dan ontvang je je welkomstgeschenk automatisch op ten

laatste de 20ste van de maand volgend op de maand waarin je je 25ste transactie hebt gedaan.

 

Als je al langer wacht, dan bel je ons best even op via Communicatie onderaan in de Hello bank! app zodat we alles voor jou na kunnen kijken.

 

Groetejs,

CaroleL

Hoi, dank voor uw antwoord maar dit zijn de voorwaarden van 2022 en niet die van 2023. Ik heb gewoon het aantla transacties nodig en de deadline tegen wanneer dit moet en dat voor de actie van 2023. Grz

Reputatie 2

Hallo Andreas,

 

Als je aan alle voorwaarden hebt voldaan, dan ontvang je je welkomstgeschenk automatisch op ten

laatste de 20ste van de maand volgend op de maand waarin je je 25ste transactie hebt gedaan.

 

Als je al langer wacht, dan bel je ons best even op via Communicatie onderaan in de Hello bank! app zodat we alles voor jou na kunnen kijken.

 

Groetejs,

CaroleL

Reageer