Beantwoord

bankkaart en pincode nog niet ontvangen

  • 27 March 2023
  • 3 reacties
  • 461 Bekeken

Hallo!

Op 10 maart vroeg ik een rekeningnummer aan en deze werd op 17 maart bevestigd. Op 20 maart kreeg ik de uitnodiging om de rekening te activeren, en op 26 maart kreeg ik een herinnering. Echter, ik heb de debetkaart en de (voorlopige) pincode nog niet ontvangen. Ik ontvang wel reeds de kaartlezer.

 

A propos, op uw communicatie staat “Vragen? Hulp nodig? Bel ons op het nummer 02 433 41 41 van maandag tot vrijdag van 7 tot 22 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur.” Op het automatisch antwoordapparaat van bovenstaand nummer wordt gemeld dat de openingsuren maandag tot vrijdag van 9u tot 17u zijn. 

icon

Beste antwoord van LarsD 28 March 2023, 09:57

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4

Hallo, @HeleenDevos,

Bedankt voor je bericht.

Wanneer heb je de kaartlezer ontvangen? De kaart, de pincode en de kaartlezer worden namelijk, uit veiligheid, op aparte momenten (meestal 2-3 werkdagen tussen) verstuurd per post.

Dus het is mogelijk dat als je bijvoorbeeld de kaartlezer eind vorig week of begin deze week hebt ontvangen dat de kaart en pincode de volgende werkdagen ook nog aankomen.

Je kan inderdaad ook bellen naar het telefoonnummer voor informatie. Voor algemene vragen kan je bellen van maandag tot vrijdag van 7u tot 22u en op zaterdag van 9u tot 17u.
Voor informatie over een lopende online aanvraag kan je bellen van maandag tot vrijdag van 9u tot 17u.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

ben mijn kaart kwijt en wol nieuwe aanvragen met pincode normaal heb ik dit al gedaan paar weken terug maar nog niet ontvangen 

Reputatie 4

Hallo, @Devon,

Bedankt voor je bericht.

We raden aan om te bellen naar het Easy Banking Centre: 02 762 60 00. Als je de Easy Banking App hebt op telefoon kan je ook bellen door er te klikken op Communicatie. Je kan bellen op werkdagen van 7u tot 22u en op zaterdag van 9u tot 17u.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Reageer