Beantwoord

cash geld ingeslikt bij storting automaat

  • 21 February 2022
  • 9 reacties
  • 1219 Bekeken

Op 25 januari heb ik aan een automaat een cash storting gedaan. Een deel is doorgegaan maar de machine heeft de rest ingeslikt.

Ik heb al verschillende malen de klantendienst gebeld alsook het kantoor zelf waar de automaat stond maar ik krijg steeds te horen we zijn er mee bezig meneer enz enz 

Een medewerker van het kantoor heeft al een klacht gestuurd zei hij maar tot op heden heb ik nog steeds mijn geld niet terug 

Dit is toch bijna nie mogelijk dat dit al bijna 1 maand duurt en nog steeds niet is opgelost 

wat is hier het probleem ???

icon

Beste antwoord van YannickB 22 February 2022, 08:23

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7

Dag @pitbullspikey 

Het is inderdaad niet prettig als je zolang moet wachten.

Via deze site heb ik geen toegang tot klantengegevens, waardoor ik jammer genoeg niet zelf voor je na kan kijken wat er precies aan de hand is. Als je dat wilt kan je wel een klacht indienen via onze algemene website. Je zal dan zo snel mogelijk door een collega gecontacteerd worden.

PS: Ik heb de bedragen uit je bericht verwijderd want dit is een publieke site waarop iedereen mee kan lezen. Persoonlijke en financiële info zoals details over je verrichtingen zet je best nooit zomaar online.

Eindelijk hebben ze vandaag een bedrag terug gestort alleen is er 50 eur tekort gestort

dus toch al wat vooruitgang 

Reputatie 2

Dag @pitbullspikey ,

 

jammer om te horen dat het nog niet volledig in orde is.

Indien de terugstorting niet volledig is, is het heel belangrijk dat je dit opnieuw meldt of aangeeft.

Hier wordt toegelicht hoe je ons het best kan bereiken.

 

Alvast bedankt,

 

Jill

 

 

Dag @pitbullspikey ,

 

jammer om te horen dat het nog niet volledig in orde is.

Indien de terugstorting niet volledig is, is het heel belangrijk dat je dit opnieuw meldt of aangeeft.

Hier wordt toegelicht hoe je ons het best kan bereiken.

 

Alvast bedankt,

 

Jill

 

 

Nu beweren ze in het kantoor dat er maar 360 eur inzat ik ben 300% zeker dat dit 410eur was dus een tekort van een briefje van 50 eur.

In het kantoor zelf krijg ik botweg het antwoord er zat maar 360eur in en als ik vraag om eventueel camerabeelden op te vragen van mijn handeling toen word er niet op gereageerd ik vind het triestig dat er mij 50 eur is gestolen zeg maar door de bank

Reputatie 2

@pitbullspikey ,

 

dat is inderdaad niet de bedoeling. Je kan ons best telefonisch contacteren zoals hier wordt toegelicht.

 

Nog een fijne dag verder,

 

Jill

bank heeft overige 50eur gestort dus alles is opgelost nu 

Hallo, ik heb daarnet hetzelfde voorgehad maar omdat het zaterdag is, kon ik niet bellen. Wat moet ik exact doen zodat ik mijn geld terug kan krijgen? Maandag naar de klantendienst bellen of naar het kantoor waar de automaat staat die mijn geld heeft ingeslikt? 
 

Alvast bedankt,

Reputatie 7

Hallo @Abir Mouhadi 

Je belt ons Easy Banking Centre morgen best even op via Communicatie onderaan in Easy Banking App of op 02 762 60 00. Mijn collega’s kunnen het automaat voor je na laten tellen en een terugstorting aanvragen.

Hallo @Abir Mouhadi 

Je belt ons Easy Banking Centre morgen best even op via Communicatie onderaan in Easy Banking App of op 02 762 60 00. Mijn collega’s kunnen het automaat voor je na laten tellen en een terugstorting aanvragen.

Bedankt! Ik heb mijn geld terug gekregen. 

Reageer