Beantwoord

geblokkeerde kaart en adreswijziging

  • 28 February 2022
  • 3 reacties
  • 356 Bekeken

Hallo, mijn naam is Agata Kuberna.

Mijn pinpas is geblokkeerd (reden: verkeerde pincode ingevoerd).

Ik wil graag dat er een nieuwe kaart naar u wordt opgestuurd.

En om mijn thuisadres bij te werken. Vanaf 06/2021 woon ik niet meer in Sint Genesius-Rode.

 

icon

Beste antwoord van YannickB 1 March 2022, 14:05

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7

Hallo Agata,

Ik heb alle persoonlijke gegevens uit je bericht verwijderd, want dit is een publieke site waarop iedereen mee kan lezen. Persoonlijke info, adressen en financiële gegevens zet je best nooit zomaar op het internet.

Om je debetkaart te laten deblokkeren bel je ons best even op via Communicatie onderaan in de Hello bank! app. Mijn collega’s hebben toegang tot jouw gegevens en zullen je ook kunnen helpen met je adreswijziging.

Ik kan geen berichten schrijven via applicaties.  Als ik kon zou ik het doen.  Ik kan ook niet online inloggen op de website van de bank omdat de kaart geblokkeerd is.  Dus wat moet ik uiteindelijk doen?  Graag mijn bericht doorgeven aan de juiste persoon/afdeling aub. 

Reputatie 4

Hallo @agatakuberna 

Je kan via de app op een smartphone met ons beveiligd bellen.

Als je in de app nog kan aanmelden, dan kan je daar onderaan klikken op Communicatie om te bellen.

Gaat dat niet dan kan je ook nog bellen via het telefoonnummer 02 433 40 92.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Reageer