Beantwoord

gratis 50€ welkomsgeschenk

  • 27 May 2023
  • 5 reacties
  • 303 Bekeken

Ik heb aan alle voorwaarden voldaan om de 50€ te krijgen, maar heb deze niet ontvangen…

De voorwaarde is dat je voor 10/4/2023 +25 transacties uitvoerd met je hello bank rekening.

Ik zie nu dat toen ik mijn 25ste transactie uitvoerde, op 8 april (deze was een overschrijving vanaf een andere bank, KBC in mijn geval, naar de hello bank rekening) , de transactie pas werd ontvangen op mijn hello bank rekening de 11e April.

Eigenlijk voldoe ik dan toch aan de voorwaarden?

Alvast bedankt voor uw hulp.

icon

Beste antwoord van Julie N 30 May 2023, 12:47

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 2

Hey @HenriDK

 

Om het welkomstgeschenk van 50 euro te ontvangen moet je 25 transacties doen van of naar je Hello bank! rekening. Dit kunnen dus overschrijvingen zijn naar anderen of betalingen, online of in de winkel. Maar daarnaast kunnen het ook inkomende overschrijvingen bv. van een andere bank naar je Hello bank! rekening. 

 

Je krijgt gedurende het traject mails hierover, indien je aan de bank hebt aangegeven dat zij jou via die weg mogen contacteren. In dit geval ontvang je ook een mail wanneer je recht hebt op het welkomstgeschenk van 50  euro. Heb je deze eventueel ontvangen? Voor de rest kunnen we zelf ook niet meer nakijken hierover. 

 

Ik hoop dat ik jou hiermee een beetje heb kunnen verder helpen. 

 

Groetjes, 

Julie N 

Hey @HenriDK

 

Om het welkomstgeschenk van €50 te ontvangen moet je 25 transacties doen van uit jouw Hello Bank rekening. Dit kunnen dus overschrijvingen zijn naar anderen of betalingen, online of in de winkel. Een overschrijving van de andere bank naar Hello Bank geldt jammer genoeg niet. 

 

Je krijgt gedurende het hele traject mails hierover. Ook wanneer je de €50 zult ontvangen. Heb je deze reeds ontvangen? Voor de rest kunnen we zelf ook niet meer nakijken hierover. 

 

Ik hoop dat ik jou hiermee een beetje heb kunnen verder helpen. 

 

Groetjes, 

Julie N 

Beste,

In de maand januari heb ik gebeld naar jullie service en toen heb ik iemand aan de lijn gehad die samen met mij eens de voorwaarden heeft doorgenomen.

In de bijlage kan u de voorwaarde terugvinden waarop ik me baseer: "elke overschrijving van minstens 1€ vanaf een bankrekening naar het Hello Pack of de Hello4You betaalrekening , inclusief deze door een permanente opdracht of domiciliëring;"

Toen we dit samen overliepen heb ik de vraag gesteld of dus een overschrijving vanaf mijn KBC rekening naar mijn Hello4You betaalrekening dan ook geldt als zo'n transactie en toen kreeg ik het antwoord dat dit zal voldoen aan de voorwaarden.

 

 

Reputatie 2

Hallo @HenriDK

 

Bedankt voor je bericht.
De informatie de je kreeg is inderdaad niet correct, waarvoor mijn excuses. 

Zoals je zelf aangaf zijn het zowel inkomende als uitgaande transacties die meetellen. Wat wel een belangrijke factor is, is dat de 25ste transactie ten laatste op 10/04/2023 moet gedaan zijn. Wanneer het gaat om een inkomende verrichting afkomstig van een andere bank, wil dit zeggen dat het geld op 10/04/2023 op je Hello bank! betaalrekening  moet binnenkomen. In jouw geval werd je transactie pas binnen op je Hello bank! rekening op 11/04/2023. Hierdoor voldoe je niet aan alle voorwaarden voor het ontvangen van het welkomstgeschenk. 

 

Ik pas ook nog even het eerdere bericht van @Julie N aan om verwarring te vermijden.

 

Fijne dag. 

 

Groetjes, 

Eschauma

 

Hallo @HenriDK

 

Bedankt voor je bericht.
De informatie de je kreeg is inderdaad niet correct, waarvoor mijn excuses. 

Zoals je zelf aangaf zijn het zowel inkomende als uitgaande transacties die meetellen. Wat wel een belangrijke factor is, is dat de 25ste transactie ten laatste op 10/04/2023 moet gedaan zijn. Wanneer het gaat om een inkomende verrichting afkomstig van een andere bank, wil dit zeggen dat het geld op 10/04/2023 op je Hello bank! betaalrekening  moet binnenkomen. In jouw geval werd je transactie pas binnen op je Hello bank! rekening op 11/04/2023. Hierdoor voldoe je niet aan alle voorwaarden voor het ontvangen van het welkomstgeschenk. 

 

Ik pas ook nog even het eerdere bericht van @Julie N aan om verwarring te vermijden.

 

Fijne dag. 

 

Groetjes, 

Eschauma

 

Beste,

Erg bedankt voor uw antwoord! Nu begrijp ik de situatie beter, maar volgens de voorwaarden gaat het dan toch over het uitvoeren van een transactie vanaf een andere bank? Dus die transactie is dan eigenlijk uitgevoerd op 8/4/2023.

 

Onder een transactie wordt verstaan een overschrijving vanaf een andere bankrekening, dus het gaat dan over het uitvoeren van die transactie, want het is die transactie die telt, nietwaar? 

Anders zou er in de voorwaarden dan toch duidelijk hebben moeten staan dat de overschrijving ontvangen moest zijn door Hello bank?

Ik hoop dat u verstaat wat ik wil zeggen. Als er gevraagd wordt om een transactie uit te voeren voor een bepaalde datum, dan kan ik enkel en alleen toch die transactie uitvoeren. Er staat in de voorwaarden dat 'die persoon/personen die de rekening openen' de transacties moeten uitvoeren voor ten laatste 10/4/2023 dus dan is dat toch gebeurt?

Ik voerde de transactie uit op 8/4/2023 (valutadatum ook 8/4/2023) en de bank voerde deze transactie uit op 11/4/2023. Er wordt toch niet gevraagd aan de bank in de voorwaarden om de transactie ten laatste voor 10/4/2023 uit te voeren?

 

Alvast bedankt voor uw begrip en met vriendelijke groet.

Reputatie 2

Hallo @HenriDK,

 

Om het aantal uitgevoerde transacties (inkomende en uitgaande) te gaan bepalen worden de rekeninguittreksels tot op datum van 10/04/2023 bekeken. Een uitgaande transactie kan pas als uitgevoerd beschouwd worden wanneer het geld zichtbaar is op je Hello bank! rekening en dus ook op de rekeninguittreksels. Er kan helaas geen rekening gehouden worden met de uitvoeringsdatum bij de andere bank. 

 

Fijne middag. 

 

Groetjes, 

Eschauma

Reageer