Ik heb per ongeluk de foute codes ingegeven en nu is mijn kaart geblokkeerd. Hoe kan dat opgelost worden?
Beste antwoord van YannickB
Bekijk origineelIk heb per ongeluk de foute codes ingegeven en nu is mijn kaart geblokkeerd. Hoe kan dat opgelost worden?
Beste antwoord van YannickB
Bekijk origineelHallo
Je kan je kaart laten deblokkeren door ons te bellen via Contact onderaan in de Hello bank! app of via 02 433 41 41.
Werd je kaart geblokkeerd doordat de elektronische handtekening die je met je kaartlezer berekende, verkeerd was, dan zal je kaart meteen na het gesprek opnieuw werken.
Als je ook de verkeerde pincode opgaf, dan zal je na het gesprekje kaart eenmaal met de juiste code moeten gebruiken aan een geldautomaat.
Mijn bankkaart is geblokkeerd na da ik 3maal verkeerde pincode ingaf in de kaartlezer
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.