Beantwoord

krediet

  • 25 June 2022
  • 2 reacties
  • 282 Bekeken

Waarom kan ik als trouwe klant (25 jaar) en 23 jaar gewerkt te hebben geen krediet of visakaart hebben maar ik kon wel over een prepayd kaart beschikken dat jullie plots uit de handel hebben genomen. Met mijn prepaydkaart had ik meer mogenlijkheden dan nu. Er ging iets komen zoals een prepaydkaart maar blijkbaar niet voor mij na mijn 25 jaar trouwe klant van bnpparibas.

Jullie kunnen zien dat ik 23 jaar een inkomen heb gehad door te werken en mijn schulden zijn steeds afbetaald. Wat is de vervangkaart van de prepaydkaart waar ik dan gebruik van kan maken van bnp paribas om toch trug een appartement te kunnen huren want mede door bnp paribas ben ik dakloos omdat bnp paribas geen visa of krediet wil/kan verlenen aan iemand dat 23 jaar hard gewerkt heeft en al van mijn 17 jaar klant ben bij bnp paribas. En toch heeft bnp geen oplossing veer een trouwe klant die dus mede dankzei bnp paribas dakloos is en blijft omdat ik niet even als trouwe klant krediet kan verkrijgen bij zogezegd een medelevende bank. Als bnp paribas mij niet kan/wil helpen moet ik dan dakloos blijven een jaar omdat ik juist deftig mijn collocatieschulden heb trugbetaald door collectieve. Bnp paribas is de enige bank met een overzicht van mijn financien al 25 jaar. Een prepayd kreeg ik wel tot ze van de markt werd gehaald maar voor mij is er geen soortgelijke kaart of oplossing meer mogenlijk? Zelfs mijn visa kan ik niet gebruiken?

Is dat de dank van bnp paribas aan een trouwe klant? Hebben jullie dan een andere oplossing want het is koud buiten snacht onder de brug?

Mvg dakloze Ruby nu

icon

Beste antwoord van JadieT 25 June 2022, 15:59

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 1

Beste @Ruby Rubenda Vandenbroeck 

Wat jammer om te horen!

Om een krediet toe te kennen, dienen wij rekening te houden met heel wat factoren.

Zo  wordt er steeds naar de persoonlijke situatie van de klant gekeken en dit verschilt dus van klant tot klant.

Via deze weg hebben wij geen toegang tot uw persoonlijke gegevens dus wij kunnen niet nakijken wat de exacte reden is dat jouw krediet geweigerd werd.

Hebben mijn collega’s je alternatieven meegegeven? 

Zo niet, dan raden wij je aan om contact op te nemen met kantoor of met je Hello Team.

Het Hello Team kan je bereiken door aan te melden in je Hello Bank app en onderaan op ‘communicatie’ te klikken.

Met vriendelijke groeten,

JadieT

 

 

Bedankt Jadie,

 

Zal ik doen want ik heb geen alternatief gekregen.

Ik heb de nationalebank zelf gemaild

 

Mvg Ruby

Reageer