Neem deel aan de community

Iedereen mag meelezen. Maar er is meer… Log je in om:

Beantwoord

Europese overschrijving naar een afgesloten bankrekeningnummer

• Net gestart
  • 0 reacties
Ik heb op 18/01/18 een overschrijving uitgevoerd naar een Belfius bankrekening, die afgesloten bleek. Normaal wordt het geld terug op mijn rekening gestort maar op 09/02/18 is dit nog niet het geval. Hoelang duurt het voor het geld terug op mijn rekening staat?

Beste antwoord van Sofie 9 februari 2018, 16:32

Beste Marc,

Welkom op de community! 🙂

Als je een overschrijving doet naar een afgesloten rekeningnummer, komt het geld altijd terug op de rekening van de opdrachtgever. Dit kan wel enkele weken duren. Wanneer het geld precies op de rekening zal staan, kunnen we onmogelijk zeggen.

Hopelijk staat het geld snel op de rekening. 😉

Omdat je nieuw bent op de community, verwijs ik je graag naar enkele interessante berichten:
- Wij leren onze leden graag kennen. Stel jezelf even voor!
- Wij wijzen je ook graag op nieuwigheden: aanmelden zonder kaartlezer is mogelijk via de Itsme app.

Bekijk origineel

1 Reactie

Reputatie 4
Beste Marc,

Welkom op de community! 🙂

Als je een overschrijving doet naar een afgesloten rekeningnummer, komt het geld altijd terug op de rekening van de opdrachtgever. Dit kan wel enkele weken duren. Wanneer het geld precies op de rekening zal staan, kunnen we onmogelijk zeggen.

Hopelijk staat het geld snel op de rekening. 😉

Omdat je nieuw bent op de community, verwijs ik je graag naar enkele interessante berichten:
- Wij leren onze leden graag kennen. Stel jezelf even voor!
- Wij wijzen je ook graag op nieuwigheden: aanmelden zonder kaartlezer is mogelijk via de Itsme app.

Reageer

Deze website maakt gebruik van cookies. Meer informatie over de cookies, het verwijderen ervan en de parameterinstellingen, vindt u in het cookiebeleid. Door verder te surfen geeft u BNP Paribas Fortis de toelating om de cookies te gebruiken. Die kunnen dienen voor het gebruik van de site of om marketingcontent aan te bieden die aangepast is aan uw interesses op deze website en op andere via de cookies van partners. Opgelet, als u bepaalde cookies blokkeert, belemmert dat de correcte werking van de website.