Neem deel aan de community

Iedereen mag meelezen. Maar er is meer… Log je in om:

Beantwoord

Hoe kan ik mijn VISA uittreksel terug via de post krijgen i.p.v. via ZOOMIT

• Komt op dreef
  • 1 reactie
Ik krijg mijn uitgavenstaat van VISA via ZOOMIT. Ik heb dat niet gevraagd en wil het terug per post. Wat moet ik doen om het terug per post te ontvangen.

Mvg

Beste antwoord van Ine 24 augustus 2017, 12:13

Dag RoVH,

Welkom op onze community!

Bedankt om te vermelden hoe je de afleveringswijze van de uitgavenstaat van de kredietkaart kan wijzigen. Kleine correctie: In de Easy Banking App is dit niet mogelijk, maar je bedoelde met 'online bank app' waarschijnlijk ons online bankieren, Easy Banking Web, dus dat pas ik even aan in je antwoord hieronder.

RoVH schreef:

Je kan het doen via de online banking:

•Inloggen op de online bank app (edit: dit is niet de app maar je online banking - ook wel 'easy banking web'of 'pc banking' genoemd)
•Ga naar "mijn kaarten"
•Achter je kredietkaart nr staat een zwart vakje en selecteer "Wijzingen"
•Je komt op een pagina en neem daar de link " Adres of afleveringswijze....."
•Daar zie je dat het staat verzinding "ZOOMIT" met een pijltje achter
•selecteer het pijltje en je ziet dan de keuze tussen "ZOOMIT" en "Papier"
•selecteer "papier"

Om je keuze te bewaren met je het met je kastje ondertekenen.
Dan zou je de uitgavenstaat terug via de post moeten krijgen.

Het is je eerste bericht hier dus maak ik je graag even wegwijs op de community.Enkele interessante berichten:

- Gebruik je onze Easy Banking app? Dan horen wij graag jouw mening over wat je van de app vindt en hoe vaak je de app gebruikt.
- Heb je een kredietkaart, bekijk dan zeker het bericht Tombola: maak kans op een reischeque van 5000 euro of andere prijzen.

Kijk gerust verder rond op de community 🙂.

Bekijk origineel

2 Reacties

•Inloggen op de online bank app
•Ga naar "mijn kaarten"
•selecteer "papier"

Reputatie 2
Dag RoVH,

Welkom op onze community!

Bedankt om te vermelden hoe je de afleveringswijze van de uitgavenstaat van de kredietkaart kan wijzigen. Kleine correctie: In de Easy Banking App is dit niet mogelijk, maar je bedoelde met 'online bank app' waarschijnlijk ons online bankieren, Easy Banking Web, dus dat pas ik even aan in je antwoord hieronder.

RoVH schreef:

•Inloggen op de online bank app (edit: dit is niet de app maar je online banking - ook wel 'easy banking web'of 'pc banking' genoemd)
•Ga naar "mijn kaarten"
•selecteer "papier"

Het is je eerste bericht hier dus maak ik je graag even wegwijs op de community.Enkele interessante berichten:

- Gebruik je onze Easy Banking app? Dan horen wij graag jouw mening over wat je van de app vindt en hoe vaak je de app gebruikt.
- Heb je een kredietkaart, bekijk dan zeker het bericht Tombola: maak kans op een reischeque van 5000 euro of andere prijzen.

Kijk gerust verder rond op de community 🙂.

Reageer

Deze website maakt gebruik van cookies. Meer informatie over de cookies, het verwijderen ervan en de parameterinstellingen, vindt u in het cookiebeleid. Door verder te surfen geeft u BNP Paribas Fortis de toelating om de cookies te gebruiken. Die kunnen dienen voor het gebruik van de site of om marketingcontent aan te bieden die aangepast is aan uw interesses op deze website en op andere via de cookies van partners. Opgelet, als u bepaalde cookies blokkeert, belemmert dat de correcte werking van de website.