Neem deel aan de community

Iedereen mag meelezen. Maar er is meer… Log je in om:

Beantwoord

limieten in het buitenland

• Net gestart
  • 0 reacties
Als ik mijn maestro limiet in het kantoor laat optrekken.
kan ik dan: aan niet BNP automaten deze hogere limiet afhalen
en kan ik dan ook in het buitenland meer afhalen.

op de landenfiche van Italie staat 1250/7 dagen. klopt dit ook als ik een andere limiet heb ingesteld of laten verhogen.

Mvg,

Beste antwoord van Sofie 12 februari 2018, 15:25

Dag Nivek3,

Welkom op onze community! 🙂

De afhaalllimieten zijn ook afhankelijk van de instellingen van de automaat. Als de limiet aangepast is, kan je wel aan meerdere automaten proberen om het volledige bedrag af te halen.

In de landenfiches staan de standaardlimieten opgelijst en wordt er geen rekening gehouden met limietverhogingen.

Hopelijk is dit een antwoord op jouw vraag. Als je nog vragen hebt, aarzel niet om die te stellen. 😉

Omdat je nieuw bent op de community, wil ik je graag wijzen op enkele interessante berichten:
- Wij leren onze leden graag kennen. Stel jezelf even voor!
- Wij wijzen je ook graag op nieuwigheden: aanmelden zonder kaartlezer kan met de Itsme app.

Bekijk origineel

1 Reactie

Reputatie 4
Dag Nivek3,

Welkom op onze community! 🙂

De afhaalllimieten zijn ook afhankelijk van de instellingen van de automaat. Als de limiet aangepast is, kan je wel aan meerdere automaten proberen om het volledige bedrag af te halen.

In de landenfiches staan de standaardlimieten opgelijst en wordt er geen rekening gehouden met limietverhogingen.

Hopelijk is dit een antwoord op jouw vraag. Als je nog vragen hebt, aarzel niet om die te stellen. 😉

Omdat je nieuw bent op de community, wil ik je graag wijzen op enkele interessante berichten:
- Wij leren onze leden graag kennen. Stel jezelf even voor!
- Wij wijzen je ook graag op nieuwigheden: aanmelden zonder kaartlezer kan met de Itsme app.

Reageer

Deze website maakt gebruik van cookies. Meer informatie over de cookies, het verwijderen ervan en de parameterinstellingen, vindt u in het cookiebeleid. Door verder te surfen geeft u BNP Paribas Fortis de toelating om de cookies te gebruiken. Die kunnen dienen voor het gebruik van de site of om marketingcontent aan te bieden die aangepast is aan uw interesses op deze website en op andere via de cookies van partners. Opgelet, als u bepaalde cookies blokkeert, belemmert dat de correcte werking van de website.