Beantwoord

tijdelijke verhoging limiet kaart

  • 21 November 2017
  • 2 reacties
  • 37519 Bekeken

Hallo,
ik zou graag de limiet van mijn bankkaart tijdelijk verhogen tijdens de feestdagen, kan dit? Hoe? Hoeveel kost dit?
icon

Beste antwoord van Renata_bnp 22 November 2017, 13:39

Bekijk origineel

Reageren op dit onderwerp is niet mogelijk.

2 reacties

Reputatie 3
Badge +2
Olivia,

Dit is zeker mogelijk. Hiervoor bel je best naar het Easy Banking Centre of ga je langs in je kantoor. Deze limietverhoging is kosteloos, maar wel beperkt in tijd en bedrag.
Reputatie 4
Badge +4
Hallo Olivia,

Leuk om terug iets van jou te lezen :-)

De feestdagen naderen en jouw vraag zal steeds vaker terugkomen.
@Wouter Vwb, bedankt voor je antwoord. Ik wil nog even aanvullen dat je de aanpassingen ook zelf kan doen via je Easy Banking Web ( je vroegere pc banking).

Dus samengevat: Je kan -kosteloos- de limieten van je bankkaart (zowel debet- als kredietkaart) aanpassen:

*via je easy banking web.
-Lees meer over limietverhoging van je bankkaart (debetkaart) in Verhoging limieten bankkaart. Kan dit via PC banking?

Opgelet, deze limietverhoging is maar 7 dagen geldig dus niet te vroeg voor je grote aankopen doen.

-Meer info over de limieten van je kredietkaart vind je in dit bericht Limieten verhogen - hoe doe je dat?

Opgelet, een limietverhoging voor een kredietkaart moet goedgekeurd worden door de bank (duurt 2 a 3 bankwerkdagen) en is dan 45 dagen geldig.
Is de limietverhoging dringend, dan bel je best naar het Easy Banking Centre of vraag je het aan je kantoor. Een dringende limietverhoging is 7 dagen geldig.

*door te bellen naar het Easy Banking centre op het nummer 02 762 60 00 (van maandag tmt vrijdag van 7u tot 22u en zaterdag van 9u tot 17u) enkel en alleen mogelijk met veiligheidscode Easy Banking Phone Code .

*via je kantoor tijdens de klassieke openingsuren zonder afspraak

Nog even ter herinnering :
Voor de betalingen en de geldopnames zijn er standaard limieten ingesteld op alle bankkaarten
- voor geldafhaling: 625 euro per dag per verrichting en 1250 euro per 7 dagen
- voor betalingen (handelszaken+internet): 2 500 euro per 7 dagen en maximumlimiet 5 000 euro per 7 dagen

Hopelijk heb je hiermee voldoende informatie? Aarzel niet om extra informatie te vragen, we helpen jou graag verder.

Alvast zorgeloze kerstvoorbereidingen gewenst!🎅