Beantwoord

aankopen bij handelaar- doorschakelen easy banking app - selectie kaart

  • 30 November 2022
  • 1 reactie
  • 92 Bekeken

al 2 maal gemerkt en zeer lastig als je zowel privé-rekeningen hebt als rekeningen van een bedrijf en bijgevolg ook bankkaart privé , bankkaart bedrijf. Als je een aankoop doet bij een handelaar. Kan je zoals vroeger de klassieke manier van betalen doen M2 enz. of naar de easy banking app gaan en daar een kaart selecteren om te bepalen welke rekening er zal gebruikt worden. Hier zit een bug. Gisteren de kaart gekozen die gekoppeld is aan mijn zaak en vanmorgen vastgesteld dat het bedrag van mijn prive-rekening is betaald geweest. er extra opgelet aangezien mijn vrouw dit ook al eens heeft voorgehad. MAW dit zou eens goed moeten getest worden en aangepast worden zodat wanneer ik een kaart selecteer dat het van de gekoppelde rekening gaat. Het gaat niet altijd fout soms gaat het goed. dus zal moeilijk zijn om dit te vinden…. Voorlopig schakelen wij terug om naar het manueel ingeven van de kaartgegevens en M2.

icon

Beste antwoord van LarsD 5 December 2022, 14:40

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4

Hallo @kristof testing,

Erg bedankt voor je feedback over de functie om te betalen met Easy Banking App met ons te delen.

We volgen dit verder op.

Laat ons zeker weten indien er andere problemen hierbij voordoen.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Reageer