Beantwoord

aanvraag nieuwe bankkaart

  • 1 July 2020
  • 6 reacties
  • 13166 Bekeken

graag had ik een nieuwe bankkaart gekregen met mogelijkheid tot contactloos betalen.

mijn huidige kaart verloopt pas op 04/22 en heeft die mogelijkheid niet.

hoe aan te vragen en zijn er hiervoor kosten verschuldigd?

icon

Beste antwoord van Karen 1 July 2020, 13:58

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 5
Badge

Dag CVC, 

Je kan kosteloos een nieuwe kaart aanvragen door beveiligd contact op te nemen met het Easy Banking Centre op het nr.  02/762.60.00. 

Beveiligd bellen kan door gebruik te maken van de Easy Banking Phone Code of door beveiligd te bellen via de Easy Banking App

Fijne dag verder! 

Beste,

 

Ik heb vorige week een nieuwe bankkaart aangevraagd voor mijn vrouw  voor ons gezamenlijke rekening, maar die is nog steeds niet toegekomen. Ik heb de juiste adres doorgegeven.

In het verleden is dat al eens voorgevallen, ik denk dat zie toen naar ons oud adres hebben gestuurd

Kunt u dat nachecken aub?

 

Alvast bedankt!

 

 

Mvg

Reputatie 4
Badge +4

Dag @fikri 👋 

heeft ze via SMS haar pincode moeten kiezen? Zo ja, kan het 3 tot 5 bankwerkdagen duren voordat haar bankkaart arriveert. Rekeninghoudend met de drukte bij de post momenteel misschien iets langer. 
 

Via de community worden er geen dossiergegevens geraadpleegd hiervoor dienen jullie telefonisch in contact te komen met het Easy Banking Centre. Best vanuit je Easy Banking App via de functie Communicatie. 🙌

Beste,

 

Bedankt voor de info.

Goedemiddag,

 

Mijn bedrijf heeft een rekening bij  jullie maar geen bankkaart. Graag hadden wij een bankkaart laten anamaken. Hoe kunnen we een kaart bestellen? 

Bedankt.

Reputatie 7

Hallo @TrapmannAirSuspension 

Een van de gevolmachtigden op jullie bedrijfsrekening neemt daarvoor best even contact op met onze ondernemersbank via 02 433 43 31.

Reageer