Beantwoord

Aanvullende mail van wat ik net had verstuurd

  • 13 March 2023
  • 1 reactie
  • 64 Bekeken

Ik hoop dat met deze mail en die ik hier vooraf zonet had verstuurd. Dat U genoeg bevesteging heeft in de hoop alleen op me naam of me adres iets terug te kunnen zien. Ik heb namelijk van het totale bedrag maar zeer weinig aan kopen gedaan dat was o.a een microsoft labtop surface van 910 euro waar dat ik ook bewijs van kan versturen dat hij op microsoft laat zien dat die destijds geleverd was. En ik ook de bon van heb. Maar ik kan nu 1 maal maar 1 foto per bericht versturen merk ik. Nog maals ik hoop dat met de verzonden mails die ik U heb verstuurd dat U gegevens van me terug kan zien. Vanwaar dat dit vrij moeilijk is. Zodra dat U me gegevens terug kan zien. En dat ik U de benodigde gegevens verstuur. zoals registratie nr en swift code en dergerlijke. En stel dat ik om het gehele vermogen over te schrijven. Dat ik maarliefs tot aan 40 procent belasting over het gehele gebeuren zou moeten betalen. Dat persentage is te reduceren. Maar dan moet ik wel een zorg instelling openen c.q beginnen. Dat is dan ook mijn bedoeling. Dit niet geheel om die belasting percentage zo laag mogelijk te krijgen. Nee wel om er werkelijk mensen mee te kunnen gaan helpen. Die ik dan wel selectief selecteer. Om nog een kans te geven om hun leven nog op te kunnen pakken. Maar bij dit soort dingen komen erg veel dingen bij kijken. Nogmaals zodra dat U dit leest neem svp of dmv whats up contact met me op op tel +31638541746 Dat zou net iets makkelijke en sneller communiceren zijn. Ik hoop op een zo spoedig mogelijke reactie. Wellicht kan ik jullie ook belen. Maar dan moet ik alles weer van voor af aan uit leggen gr Afz Marcello de leijer 

icon

Beste antwoord van LarsD 13 March 2023, 14:17

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4

Hallo, @Marcel777,

Bedankt voor je bericht. Zoals we al op je vorig bericht hadden geantwoord: dit is een publiek platform. Je stuurt dus geen mail naar ons. Wij kunnen via deze weg ook geen persoonlijke gegevens met je delen.

Daarvoor zal je beveiligd met ons moeten contact nemen. Dit kan via Easy Banking App op een smartphone. Je klikt er op Communicatie, dan Easy Banking Centre en daarna Rekeningen en kaarten. Je kan bellen op werkdagen van 7u tot 22u en op zaterdag van 9u tot 17u.

Bovendien is niet duidelijk wat je precies zoekt? Op basis van de foto gaat het over het feit dat je een bedrag op je rekening zou moeten ontvangen? Van wie moet je dit dan ontvangen? Dit lijkt op fraude. 

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Reageer