Beantwoord

aanzuivering saldo kredietkaart

  • 16 October 2021
  • 2 reacties
  • 336 Bekeken

door betaling van een aankoop met mijn mastercard is mijn resterend kredietsaldo voor deze maand zeer laag. Er komen deze maand sowieso een aantal betalingen aan die automatisch op deze kaart gedebeteerd zullen worden. hoe kan ik het saldo nu al aanzuiveren zodat deze betalingen niet geweigerd worden ?

icon

Beste antwoord van JadieT 16 October 2021, 14:46

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 1

Hallo @Lebenluc 

Helaas is het niet mogelijk om de limiet van je Mastercard vervroegd aan te zuiveren. 

Onder voorbehoud van acceptatie kunnen we wel nakijken of we de kaartlimiet kunnen wijzigen.

Om dit te bekijken neem je best telefonisch contact op met het Easy Banking Centre door aan te melden in de Easy Banking App en onderaan op ‘contact’ te klikken en verder op ‘Easy Banking Centre’. 

Indien je niet over de Easy Banking App beschikt, kan je rechtstreeks contact opnemen met het Easy Banking Centre op het nummer 02 762 60 00. Voer hier je klantnummer en de 5 cijferige Easy Banking Phone code in.

Vandaag kan je hen bereiken tot en met 17 uur. Op weekdagen staan ze voor je klaar van 7 uur tot en met 22 uur.

Groetjes

JadieT

 

Beste,

Ik heb zoals door jou aangeraden contact genomen en heb mijn krediet tijdelijk kunnen verhogen. Bedankt voor het advies.

luc

Reageer