Beantwoord

Activatie nieuwe debetkaart

  • 29 June 2022
  • 4 reacties
  • 825 Bekeken

Ik had enkele maanden geleden een nieuwe Hello Bank-kaart ontvangen en zou deze graag nu willen activeren maar ik had de brief waarin ik ze heb ontvangen weggegooid. Ik weet nu niet hoe ik mijn kaart moet activeren.

Alvast bedankt

icon

Beste antwoord van LarsD 29 June 2022, 13:55

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4

Hallo @klaudin,

Bedankt voor je bericht.

Als je al enkele maanden geleden de kaart had ontvangen ga je ze helaas nu niet meer kunnen activeren. Wanneer je de kaart ontvangt moet je ze daarna zo snel mogelijk in gebruik nemen anders wordt de kaart afgesloten.

We raden aan om een nieuwe kaart te bestellen. 

Je kan ons hiervoor beveiligd bellen, door je aan te melden in de Easy Banking App of de Hello bank! app. Nadien druk je onderaan op Communicatie en dan kan je kiezen voor het Easy Banking Centre of het Hello Team. ​​​​​​

Met vriendelijke groeten,

LarsD

ik heb hetzelfde probleem en kan geen geld afhalen maar ik heb enkel mijn debetkaart gekregen maar geen sms ofzo om te activeren

Reputatie 2

ik heb hetzelfde probleem en kan geen geld afhalen maar ik heb enkel mijn debetkaart gekregen maar geen sms ofzo om te activeren

De code wordt normaliter afzonderlijk per brief toegestuurd. Maar die brief kan wel een weekje+ op zich laten wachten.

 

Reputatie 4

Hallo @elsie,

Bedankt voor je bericht.

Je hebt wel dan een brief met een pincode ontvangen? In dat geval kan je de kaart door ons laten activeren.

Dit kan je door te bellen naar het Easy Banking Centre of langs een kantoor te gaan.

Je kan bellen met het Easy Banking Centre via Easy Banking App. Druk onderaan op Communicatie en kies Hulp en contact. Selecteer de categorie en het onderwerp van de vraag en klik nadien op Easy Banking Centre of Neem contact met ons op.

Maak je geen gebruik van de app? Contacteer ons dan op het nummer 02 762 60 00 met je 5-cijferige Easy Banking Phone-code. Je kan bellen van maandag tot vrijdag van 7 tot 22 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Reageer