Beantwoord

Activatie Visa-kaart

• 12 augustus 2019
  • 7 reacties
  • 261 Bekeken

Beste,

Omdat ik 28 jaar ben geworden ben ik onlangs overgeschakeld van een Hello4You-rekening naar een Comfort Pack. Mijn Hello-kredietkaart werd bijgevolg vervangen door een Visa Classic. Toen ik deze nieuwe kaart was gaan ophalen vertelde de mevrouw aan het onthaal dat ik deze gewoon kon activeren door een betaling te doen in een winkel met dezelfde pincode als mijn oude Hello-kredietkaart. Dit blijkt echter niet te werken want mijn betaling wordt telkens geweigerd met mijn nieuwe kaart. Wat moet ik nu doen om deze te activeren?

Vriendelijke groeten,

Kevin
icon

Beste antwoord van Kevin91 12 augustus 2019, 13:07

Beste,

Ik heb gebeld naar het Easy Banking Centre en aangezien het gaat om een nieuwe kredietkaart met een nieuw kaartnummer had ik thuis een nieuwe pincode moeten ontvangen.
Dat was dus niet gebeurd maar wordt nu in orde gebracht.
Mijn probleem is hierbij dus opgelost.
Nogmaals dank voor alle hulp.

Vriendelijke groeten,

Kevin
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 4
Hey @Kevin91 ,

Welke melding komt er op de terminal wanneer je een betaling probeert uit te voeren?

Groetjes,
Lieze
Beste Lieze,

Mijn pincode werd als foutief aanzien want ik durfde maar 2 keer proberen.
Wanneer ik dan terug mijn oude kredietkaart nam en dezelfde pincode invoerde om te betalen lukte het wel.

Vriendelijke groeten,

Kevin
Reputatie 4
Hey @Kevin91 ,

Ik raad je aan dat je toch even belt naar het Easy Banking Centre zodat ze kijken of alles in orde is met je kaart. Indien je gebruik maakt van de Easy Banking App kan je na het aanmelden klikken op "Bel ons", zo kom je heel vlot en meteen beveiligd bij ons terecht.

Groetjes,
Lieze
Ok Lieze, zal ik doen!
Bedankt alvast voor de snelle reacties.
Hopelijk raakt het snel opgelost.

Vriendelijke groeten,

Kevin
Reputatie 4
Graag gedaan, Kevin!
Laat zeker weten of het zo is opgelost!

Groetjes,
Lieze
Beste,

Ik heb gebeld naar het Easy Banking Centre en aangezien het gaat om een nieuwe kredietkaart met een nieuw kaartnummer had ik thuis een nieuwe pincode moeten ontvangen.
Dat was dus niet gebeurd maar wordt nu in orde gebracht.
Mijn probleem is hierbij dus opgelost.
Nogmaals dank voor alle hulp.

Vriendelijke groeten,

Kevin
Reputatie 4
Super dat het zo wordt opgelost, Kevin!

Graag gedaan,
Lieze

Reageer