Beantwoord

Activatiecode voor bankkaart niet ontvangen

  • 16 November 2020
  • 6 reacties
  • 1298 Bekeken

Geen activatiecode voor bankkaart ontvangen.

icon

Beste antwoord van Cretskens Ivan 16 November 2020, 15:06

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 3

Best, zet je geen persoonlijk info zoals kaartnummers op een openbaar forum.

Het feit dat je geen startcode hebt ontvangen is geen unieke fout bij Fortis. Neem contact op met je kantoor of Easy Banking centre en zij zullen de kaart manueel activeren.

Hey @Cretskens Ivan ,

Bedankt voor je vraag.

Ik heb je kaartnummer verwijderd. Dit is een openbaar forum waar iedereen kan meelezen en je dus beter geen persoonlijke informatie deelt.

Heb je een andere kaart die je momenteel in gebruik hebt?

Groetjes,

Lieze

 

Ik heb al de hele middag proberen te bellen.Ik heb een spaarrekening en kaart en had een zicht rekening geopend via easybanking.En voor die zicht rekening heb ik geen aktivatiecode ontvangen.Na een hele middag proberen te bellen,ben ik het een beetje zat en probeerde ik via deze weg mijn probleem op te lossen.

Hey @Cretskens Ivan ,

Mijn excuses voor de wachttijden.

Via de Community heb ik helaas niet de mogelijkheid om je kaart te activeren.

Heb je nog toegang tot je Easy Banking App?

In dat geval kan je best aanmelden en kiezen voor Contacteer ons en Bel ons. Zo kom je zo snel mogelijk bij een collega terecht.

Het is helaas druk vandaag. Moest het voor jou passen, raad ik je aan tegen de avond te bellen. We zijn tot 22 uur telefonisch bereikbaar.

Groetjes,

Lieze

In mijn colère,had ik te laat gezien dat ik op een community forum zat.Ik heb mijn vraag nu gesteld via de easy banking app.Ik wacht nu op antwoord.

Hey @Cretskens Ivan ,

Hiervoor is telefonisch contact nodig, om enkele zaken met je te overlopen. Je zal dus de Bel ons optie moeten gebruiken.

Groetjes,

Lieze

Reageer