Beantwoord

Amazon online betaling met visa

• 3 maart 2019
  • 1 reactie
  • 320 Bekeken

Hallo, ik heb gisteren vele ebooks gekocht op amazon.nl , zowel gratis als betalend. Maar plots kreeg ik geen mails om te laten weten dat de transactie goed was doorgekomen, maar kreeg ik mails om te zeggen dat er een probleem was met de betaalmethode. Ik verwijderde de kaart gegevens en voegde het opnieuw toe. Maar dat leek het problem niet te zijn. Zou het kunnen dat er te veel transacties of reserveringen zijn gebeurd? Is er een limiet op een bedrag van reserveringen vooraleer het van de visa wordt afgenomen? Of een aantal transacties achtereen dat misschien verdacht zou lijken?
icon

Beste antwoord van YannickB 4 maart 2019, 10:31

Dag Lea,

Het bedrag van de reservaties kan maximum het beschikbare saldo van de kaart zijn. Je kan je resterende saldo (en de reserveringen) nakijken via Easy Banking.

In de app:
- Meld je aan.
- Kies onderaan (of bovenaan op tablet) voor 'Kaarten'.
- Tik op je kredietkaart.

Op onze site:
- Identificeer je.
- Klik bovenaan op 'Dagelijks bankieren' en dan op 'Mijn kaarten'.
- Klik rechts van je kredietkaart op de strepen en kies voor 'Verrichtingen'.

Het is ook mogelijk dat je kaart door Worldline (de beheerder van Belgische kredietkaarten) geblokkeerd werd omwille van een vermoeden van fraude. Dat kan je na laten kijken door hen te bellen op 02 205 85 85.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Dag Lea,

Het bedrag van de reservaties kan maximum het beschikbare saldo van de kaart zijn. Je kan je resterende saldo (en de reserveringen) nakijken via Easy Banking.

In de app:
- Meld je aan.
- Kies onderaan (of bovenaan op tablet) voor 'Kaarten'.
- Tik op je kredietkaart.

Op onze site:
- Identificeer je.
- Klik bovenaan op 'Dagelijks bankieren' en dan op 'Mijn kaarten'.
- Klik rechts van je kredietkaart op de strepen en kies voor 'Verrichtingen'.

Het is ook mogelijk dat je kaart door Worldline (de beheerder van Belgische kredietkaarten) geblokkeerd werd omwille van een vermoeden van fraude. Dat kan je na laten kijken door hen te bellen op 02 205 85 85.

Reageer