Beantwoord

annulatie verzekering via master gold card

  • 19 March 2020
  • 3 reacties
  • 937 Bekeken

Ik heb een reis geboekt via reisbureau deze paasvakantie en volledig betaald met Mastercard gold. Gezien corona virus zal deze zo goed als zeker niet doorgaan. In samenspraak met TUI gaan we de reis omboeken naar paasvakantie 2021. Dit is een jaar verder. Geldt de annulatieverzekering dan ook nog gezien het om een omboeking gaat, maar waarvan de originele reis volledig met Master gold betaald is? 

icon

Beste antwoord van YannickB 21 March 2020, 10:42

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7

Hallo Eric,

Dat is een goede vraag. Je kan hiervoor best even contact opnemen met de de dienst die instaat voor de reisannulatieverzekering via 02 664 45 25.

Zij kunnen dit nakijken.

@YannickB ; ik vermoed dat je bij BNPPF werkt. Zou het niet beter zijn dat u deze informatie opvraagt zodat niet iedereen afzonderlijk moet gaan bellen.

Mvg,

 

Frans

Reputatie 7

Hallo @Fransenlinda 

Ik werk inderdaad voor BNP Paribas Fortis. De reden waarom ik Eric aanraadde om contact op te nemen met de dienst voor de reisannuleringsverzekering, is omdat ik via dit platform enerzijds geen enkele toegang heb tot persoonlijke info (en dat soort info dus ook niet kan bespreken).

Anderzijds is het altijd beter om de verzekering zelf (via Teleclaims bij ons) te contacteren wanneer je een mogelijk schadegeval hebt. Die dienst zal voor jou persoonlijk kunnen kijken wat er verzekerd is en of jouw specifieke situatie gedekt is. Zij kunnen ook meteen bijkomende vragen stellen indien nodig.

Verschillen in details tussen twee situaties kunnen voor een andere uitspraak zorgen, waardoor het mij geen goed idee lijkt om hierover algemene uitspraken te maken.

Reageer