App bacontact

  • 21 February 2020
  • 13 reacties
  • 1060 Bekeken

Het blijft niet lukken  om via de app bancontact op mijn smarthone met een QR- code te betalen. Telkens de melding dat er een technisch probleem is.


13 reacties

Hey @Herman ,

 

Mijn excuses voor het ongemak.

Op welk moment krijg je deze foutmelding? Is dit bij het openen, bij het scannen van de QR code, bij het bevestigen met je code of vingerafdruk of wanneer je vanuit een andere app wordt doorverwezen?

Krijg je naast “technisch probleem” nog een andere melding?

 

Groetjes,

Lieze

De foutmelding komt telkens na het invoeren van mijn code .

Hallo, ook ik heb dat deze week voor. Ik dacht eerst dat het te maken had omdat ik naar het buitenland wilde betalen. Maar net treinticket gekocht en kon niet betalen met app. Na ingeven code krijg ik de melding van technische fout. Kan dit opgelost worden aub. 

Hey @Herman en @Inge-Christophe ,

 

Ik heb jullie details doorgegeven aan onze technische dienst zodat dit meteen onderzocht wordt.

We werken zo snel mogelijk aan een oplossing.

In de tussentijd kan je eventueel gebruik maken van Payconiq by Bancontact tot wij het hebben kunnen oplossen.

 

Mijn excuses voor het ongemak!

Groetjes,

Lieze

Het lukt vandaag niet om de app bancontact te openen op mijn smartphone.

Krijg na aanklikken app de melding Easy Banking stopt steeds.

De Qr code werkte vorige week al niet.  Na ingeven code kreeg ik de melding van technische fout.

Groetjes

PVC

Hey @pvc ,

Dit wordt vaak veroorzaakt wanneer je de code ingeeft en via het pijltje rechtsonder kiest om een stap terug te gaan. Hierop kan de app vastlopen.

Het is belangrijk om je code in te geven en dan even te wachten, je zal merken dat hij automatisch bevestigt.

Is dit een oplossing voor jouw hinder?

Groetjes,

Lieze

Hallo Lieze,

Dat van pijltje rechts onder ken en weet ik. En ik weet ook dit je niet op pijltje moet klikken. In het begin heb ik dat wel eens gedaan omdat ik dacht dat je met pijltje enter deed. Maar de laatste keren heb ik niet meer op pijltje gedrukt.Maar toch werkte QR dan nog niet. Na ingeven code kreeg ik al 3 keer de melding van technische fout.

 

Maar dit is geen oplossing voor mijn tweede probleem.

 

Easy Banking app wilt bij mij niet open springen.

Ik klik op app, krijg licht grijs scherm met in’t midden BNP PARIBAS FORTIS en daarna direct springt scherm weg en krijg ik in een klein kader de melding  Easy Banking stopt steeds.

Groetjes, PVC

Hey @pvc ,

Mijn excuses voor de hinder die je ondervindt. Ik vrees dat er iets is misgelopen bij een update die onlangs is gebeurd. Zou je kunnen proberen om de applicatie te verwijderen, opnieuw installeren en je toestel te herstarten?

Groetjes,

Lieze

Hallo Lieze,

Dit zal ik deze avond proberen.

Ik hou u op de hoogte.

Groetjes,

PVC

Super, @pvc.

Hopelijk biedt dit voor jou de oplossing!

Groetjes,

Lieze

Hey @pvc ,

Is het voor jou ook opgelost?

Groetjes,

Lieze

Ja Bancontact werkt weer na herinstallatie app.

 Qr code nog niet terug moeten gebruiken dus  dat weet ik nog niet dat die al terug werkt.

Groetjes,

PVC

Super dat het terug lukt, @pvc ! Laat ons zeker weten moest er nog iets mislopen.

Groetjes,

Lieze

Reageer