Easy Banking App toegankelijk maken vanaf 12 jaar


Mijn zoon is 12 jaar en heeft zijn eigen bankkaart. Vermits de jongeren op hun 12  jaar een smartphone hebben vind ik het absurt dat de app slechts beschikbaar is vanaf 15jaar! Nu vraagt hij mij steeds hoeveel er op zn zichtrekening staat.   Is er geen mogelijkheid om dit aan te passen naar 12 jaar van zodra men een eigen bankkaart heeft?

thx 

Liesbet

Hallo Liesbet, 

Momenteel kan onze app inderdaad pas geactiveerd worden vanaf 15 jaar. Het is helaas niet mogelijk om hierop een uitzondering te maken, al heb ik het wel als suggestie voor je doorgegeven.

Wat wel kan, is dat je je zoon toegang geeft tot Easy Banking Web. Op die manier kan hij via pc, laptop en tablet aanmelden op onze website.

Je kan hem toegang geven door onder jouw naam op onze site aan te melden, bovenaan rechts te klikken op Instellingen, vervolgens te kiezen voor Kinderen en dan op jouw zoon’s naam te klikken. Als zijn toegang tot de site nog niet actief staat, kan je dat hier activeren.


Dag Yannick, 

Dankje voor je snelle antwoord. Blij dat je dit als opportuniteit hebt doorgegeven. Dit zou voor de jongeren een meerwaarde zijn. Ze zijn zo mobiel de dag van vandaag en moeten dan vooraf thuis eraan denken om te zien hoeveel er op hun zichtrekening staat. Dan is het sneller aan ‘mama’ gevraagd. Ik hoop dat men dit meeneemt in hun volgende digitale updates. 🤞🏼


Februari 2022. Ruim 1 jaar na bovenstaand verzoek. Niets gewijzigd. Jammer en ongelofelijk onbegrijpelijk. Mijn puber kinderen hebben de basis school verlaten. Inmiddels 12 en 14 jaar. Doen alles zelfstandig. Ook aankopen met een kaart. Alles gaat met de mobiel. Behalve de BNP Paribas. Daar gaan we 15 jaar terug in de tijd.  

Er zijn altijd vele redenen waarom iets niet kan. Zoek naar de reden die het wel mogelijk maakt. Verzet u niet maar laat onze kinderen binnen voorwaarden ook de mobiele App gebruiken. 


Hallo @Morrix 

We werken momenteel volop aan het beschikbaar maken van onze app voor kinderen jonger dan 15 jaar. Dit is nog voor dit jaar voorzien. Van zodra er daar meer nieuws over is, brengen we je daarvan op deze Community op de hoogte. 

Als je dat wilt, kan je je abonneren op onze actualiteit-pagina. Je krijgt dan automatisch een e-mail wanneer we daarin een artikel publiceren.


Idee status aangepastNieuwe ideeënNu beschikbaar