Beantwoord

APP werkt sinds dagen niet, en schijnbaar werkt geen enkele oplossing???

  • 3 februari 2020
  • 10 reacties
  • 350 Bekeken

Heb op aangeven van fortis app verwijderd, opnieuw geinstalleerd, dan geeft hij ook weer 

Door een technisch probleem is de app momenteel niet beschikbaar.  Probeer later opnieuw ….

icon

Beste antwoord van YannickB 4 februari 2020, 10:46

@Siegfried 

De melding EBW2800 wordt in jouw geval vermoedelijk veroorzaakt doordat je kaart nog niet volledig geactiveerd werd.

Om dat te doen moet ze eenmaal met de chip en pincode voor een betaling in de winkel gebruikt worden.

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 6

Dag Rudi, welke foutcode krijg je op het einde van die melding te zien?

Ik heb hetzelfde probleem na ontvangen van een nieuwe bankkaart. App verwijderd en opnieuw profiel aangemaakt. Ik kan dan 1 keer inloggen en daarna foutcode EBW2800

Op easy banking online hetzelfde probleem.

Reputatie 6

@Siegfried 

De melding EBW2800 wordt in jouw geval vermoedelijk veroorzaakt doordat je kaart nog niet volledig geactiveerd werd.

Om dat te doen moet ze eenmaal met de chip en pincode voor een betaling in de winkel gebruikt worden.

Ik heb de kaart al gebruikt aan een geldautomaat. Zou dat dan al niet voldoende geweest zijn? 

Ook op de Easy Banking online krijg ik volgende melding “Door een technisch probleem is deze functie momenteel niet beschikbaar. Bel +32 2 433 40 92.”. Als ik een nieuw profiel aanmaak geraak ik 1 maal online. De 2e keer krijg ik deze melding.

Reputatie 4
Badge

@Siegfried , 

Dan staat de kaart vermoedelijk nog in status ‘geactiveerd’ in plaats van ‘in gebruik’. Je kan best met de kaart eens een betaling uitvoeren in een winkel. Zo zou de kaart in gebruik komen te staan en kan je profiel, gekoppeld aan deze kaart, op Easy Banking ook bewaard blijven. 

Groetjes

 

Ik zal het vandaag eens proberen en laat dan iets weten. Thx

Alles werkt terug zoals het hoort. Zowel de easy banking als de easy banking app. Gewoon een betaling gedaan met de kaart. Bedankt voor de hulp:upside_down:

Zelfde problematiek - melding op mijn iPhone: “Door een technisch probleem is de app momenteel niet beschikbaar. Probeer later opnieuw aub. U kunt ook de helpdesk contacteren op nummer +32 2 433 40 92 (EBW2800).

Ik heb mijn nieuwe bankkaart gisteren gebruikt. De melding blijft komen. Erg vervelend. Wat nu? 

 

Helpdesk gecontacteerd, profiel opnieuw ingesteld, probleem opgelost.

 

Reputatie 5

Super dat het in orde is, @RIALIZE . EBW2800 is inderdaad een foutmelding die wijst dat er een probleem is met je profiel. Een nieuw profiel aanmaken is hiervoor de oplossing!

Fijn weekend alvast,

Lieze

Reageer