Heb op aangeven van fortis app verwijderd, opnieuw geinstalleerd, dan geeft hij ook weer
Door een technisch probleem is de app momenteel niet beschikbaar. Probeer later opnieuw ….
Beste antwoord van YannickB
Bekijk origineelHeb op aangeven van fortis app verwijderd, opnieuw geinstalleerd, dan geeft hij ook weer
Door een technisch probleem is de app momenteel niet beschikbaar. Probeer later opnieuw ….
Beste antwoord van YannickB
Bekijk origineelSuper dat het in orde is,
Fijn weekend alvast,
Lieze
Helpdesk gecontacteerd, profiel opnieuw ingesteld, probleem opgelost.
Zelfde problematiek - melding op mijn iPhone: “Door een technisch probleem is de app momenteel niet beschikbaar. Probeer later opnieuw aub. U kunt ook de helpdesk contacteren op nummer +32 2 433 40 92 (EBW2800).
Ik heb mijn nieuwe bankkaart gisteren gebruikt. De melding blijft komen. Erg vervelend. Wat nu?
Alles werkt terug zoals het hoort. Zowel de easy banking als de easy banking app. Gewoon een betaling gedaan met de kaart. Bedankt voor de hulp
Ik zal het vandaag eens proberen en laat dan iets weten. Thx
Dan staat de kaart vermoedelijk nog in status ‘geactiveerd’ in plaats van ‘in gebruik’. Je kan best met de kaart eens een betaling uitvoeren in een winkel. Zo zou de kaart in gebruik komen te staan en kan je profiel, gekoppeld aan deze kaart, op Easy Banking ook bewaard blijven.
Groetjes
Ik heb de kaart al gebruikt aan een geldautomaat. Zou dat dan al niet voldoende geweest zijn?
Ook op de Easy Banking online krijg ik volgende melding “Door een technisch probleem is deze functie momenteel niet beschikbaar. Bel +32 2 433 40 92.”. Als ik een nieuw profiel aanmaak geraak ik 1 maal online. De 2e keer krijg ik deze melding.
De melding EBW2800 wordt in jouw geval vermoedelijk veroorzaakt doordat je kaart nog niet volledig geactiveerd werd.
Om dat te doen moet ze eenmaal met de chip en pincode voor een betaling in de winkel gebruikt worden.
Ik heb hetzelfde probleem na ontvangen van een nieuwe bankkaart. App verwijderd en opnieuw profiel aangemaakt. Ik kan dan 1 keer inloggen en daarna foutcode EBW2800
Op easy banking online hetzelfde probleem.
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.