Beantwoord

APP WERKT WEERAL NIET

  • 8 October 2020
  • 13 reacties
  • 422 Bekeken

Goedemiddag, weeral zitten wij met een technisch probleem! Krijg de melding om klantennummer PW0025 in te vullen. kan dit probleem zo vlug mogelijk worden opgelost?

Met vriendelijke groet

Sonja

icon

Beste antwoord van Anonymous 8 October 2020, 16:19

Bekijk origineel

13 reacties

Wanneer komt deze verbeterde app?

Kunnen jullie ons op de hoogte houden?

De bc app in easy Banking valt telkens uit

Is de betaling gelukt? Heel vervelend!!

Dit is de tweede keer dat ik de easy Banking app

een kans geef. Ondertussen doe ik de betaling met Payconiq nu bankcontact. Deze app werkt prima. Als de nieuwe versie uitkomt, hopelijk bugvrij, dan krijgt Fortis nog 1 kans, hopelijk lukt het!!! Zoniënwoud gaat hij er definitief af

Groetjes

Reputatie 7

Hallo @Ilse.vlieghe 

Ik begrijp dat het inderdaad niet prettig is als je zoveel problemen hebt met onze app. Kan je me zeggen welke foutmeldingen en foutcodes je krijgt en op welk moment?

We werkten de voorbije maanden alvast ook aan een volledig nieuwe versie van Easy Banking App zodat we de stabiliteit ervan kunnen verbeteren en zodat we ook sneller en makkelijker nieuwe functionaliteiten toe kunnen voegen. Die update zal binnenkort gelanceerd worden.

Jullie app is gewoon niet betrouwbaar. Te vaak problemen.  Kan weer niet telebanken met mijn smartphone. Mijn kinderen van 22 en 24 jaar gaan deze bank verlaten. Deze generatie pikt dit amateurisme niet. 

Bedankt voor de update, @Sonja Verheye !

Fijn dat het in orde is.

Prettige dag verder,

Lieze

goedemorgen Lieze, 

 

Sorry was je vergeten te mailen. Is in orde. Heb de APP gewoon terug verwijderd en deze dan opnieuw geïnstalleerd en nu werkt deze goed. De volgende keer als deze APP zo’n kuren vertoont zal ik deze gewoon terug verwijderen en installeren.

Groetjes

Sonja

Natuurlijk, geen problem hoor!

Fijne avond verder,

Lieze

oK zal ik zeker proberen :-) maar ik ga hier dan morgen op terug komen als je dat niet stoort

Hey @Sonja Verheye ,

Dat was inderdaad wat ik wou nakijken! Dat is in orde.

Je kan inderdaad proberen om deze te verwijderen, je toestel uit te schakelen en hierna de app opnieuw te installeren.

Laat zeker weten als dit geen oplossing biedt!

Groetjes,

Lieze

Android versie 5.1 ben je daar iets mee?

Anders moet ik de APP verwijderen en opnieuw installeren maar dat moet ik thuis doen want ik heb mijn machientje niet mee om in te loggen

Kan je bij de instellingen van je smartphone onder de laatste instelling kijken welke Android versie hierop staat?

Groetjes,

Lieze

Welke versie dat weet ik hoor. Is een Huawei

Hallo Lieze,

Via mijn smartphone. Heb deze zelfs al eens herstart maar ik blijf de melding krijgen nu komt er op “door een technisch probleem is de APP momenteel niet bereikbaar. probeer later opnieuw aub. 

Groetjes

Sonja

Hey @Sonja Verheye ,

Er is geen algemene storing gemeld.

Is dit via je app of via de computer?

Indien dit je app is, welke versie van Android of iOS staat er op dit toestel?

Groetjes,

Lieze

Reageer