apple pay - toevoegen professionele debetkaart lukt niet

  • 4 February 2020
  • 7 reacties
  • 748 Bekeken

Het lukt niet om de nieuwe professionele debetkaart toe te voegen aan apple pay. De kaart is nochtans geactiveerd: reeds gebruikt voor storting, afhaling en betaling in winkel. Een andere debetkaart en visa-kaart zijn wel al toegevoegd in apple pay. Het lukt niet via de app, noch via apple pay. Ligt het aan de extra veiligheid van de kaart?

 

 


7 reacties

Hey @Lieve Van Kerckvoorde ,

Dit zou zeker mogelijk moeten zijn!

Staat deze kaart op jouw naam of op die van iemand anders?

Zie je deze kaart niet in het overzicht of krijg je een foutmelding wanneer je deze wilt toevoegen?

Groetjes,

Lieze

de kaart staat op eigen naam en de gekoppelde rekening is de professionele rekening van de apotheek. Ik zie de kaart staan in de app, maar als je via de app > instellingen drukt op ‘toevoegen in de wallet’, krijg ik de melding dat het niet mogelijk is om deze kaart toe te voegen en dat we contact moeten nemen met de uitgever van de kaart.

Hey Lieve,

Zou het kunnen dat dit kaartnummer begint met 6703 25? 

Dan mag je me even een privéberichtje sturen zodat ik dit verder kan laten nakijken!

Groetjes,

Lieze

Ik heb hetzelfde probleem en mijn kaartnummer begint inderdaad met 670325...Ik heb die kaart pas. Met mijn vorige kaart ging alles prima.

Hey @Francis Clinckemalie ,

Kan je me hier ook een privéberichtje over sturen?

Groetjes,

Lieze

Hallo, idem problem hier en kaart begint ook met 6703 25, graag hulp/feedback aub

Hey @FilipC ,

 

Alvast mijn excuses voor het ongemak.

De kaartendienst heeft gemeld dat dit probleem over enkele weken opgelost zal zijn.

Het vernieuwen van de kaart biedt jammergenoeg geen oplossing omdat deze zich in dezelfde reeks bevinden.

Ik zou je willen vragen om nog even af te wachten, binnenkort is het weer mogelijk om je kaart te koppelen!

 

Groetjes,

Lieze

Reageer