Beantwoord

apple pay werkt niet meer

  • 3 February 2020
  • 3 reacties
  • 604 Bekeken

Vrijdag heb ik nog gewoon gebruik kunnen maken van mijn Wallet van Apple Pay.

gisteren wilde ik in de speeltuin ook weer via Apple doen want was mijn kaart vergeten thuis. En toen werkte het opeens niet meer.

 

waar gaat het mis

icon

Beste antwoord van Karen 3 February 2020, 11:25

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge

Dag Daisy1313, 

Heb je een foutmelding ontvangen? 

Kan het zijn dat de limiet van kaart voor betalingen overschreden werd? Heb je onlangs getankt? 

Groetjes

Dag Daisy1313, 

Heb je een foutmelding ontvangen? 

Kan het zijn dat de limiet van kaart voor betalingen overschreden werd? Heb je onlangs getankt? 

Groetjes

Kreeg melding dat de kaart niet beschikbaar was.

 

Poe waar kan ik de limieten terug vinden? Vermoed namelijk van niet, en ja ik heb er inderdaad mee getankt?

zou het daar aan kunnen liggen dan?

 

groetjes

Reputatie 5
Badge

Wanneer je gaat tanken met de kaart wordt er automatisch een bedrag van 375 EUR gereserveerd op je rekening.  Zo kan het tankstation zeker zijn dat de tankbeurt betaald kan worden. Na je betaling wordt dit bedrag automatisch terug vrijgegeven op je zichtrekening. 

Nu hebben wij deze morgen een melding gekregen dat er problemen zijn bij het vrijgeven van deze betalingen, waardoor het bedrag langer dan normaal gereserveerd wordt op je rekening. Vermoedelijk zal dit het probleem zijn waardoor je niet kan betalen.  Jammer genoeg kan ik niet exact zeggen wanneer dit probleem opgelost zou zijn.

Indien je dit graag laat nakijken, mag je hiervoor contact opnemen met het Easy Banking Centre op het nr. 02/762.60.00. De medewerker kan je dossier openen en je rekening raadplegen. 

 

Reageer