transactie geweigerd, bankkaart heeft authentificatie nodig, is een bestaande bankkaart?
Beste antwoord van LarsD
Bekijk origineeltransactie geweigerd, bankkaart heeft authentificatie nodig, is een bestaande bankkaart?
Beste antwoord van LarsD
Bekijk origineelDag,
Bedankt voor je bericht.
Alvast onze excuses voor het ongemak. We hebben helaas een algemeen probleem vast gesteld met de online transacties. Er wordt momenteel gewerkt om het probleem zo snel mogelijk op te lossen.
Met vriendelijke groeten,
LarsD
MERCIKES
UPDATE: het probleem moet nu terug opgelost zijn.
Met vriendelijke groeten,
LarsD
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.