Beantwoord

Automatiscje afhoudingen Worldpay UK London

  • 26 June 2020
  • 1 reactie
  • 3544 Bekeken

Vandaag zijn er ettelijke bedragen van mijn rekening gehaald door Worldpay UK London. Ik heb echter niets gekocht en heb nooit iets telefonisch ofzo doorgegeven. Ik vermoed dat het om een vorm van phising gaat.

icon

Beste antwoord van Karen 26 June 2020, 15:00

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge

Dag SSL, 

Wij raden je aan zo snel mogelijk contact op te nemen met het Easy Banking Centre op het nr. 02/762.60.00. De medewerker kan je verrichtingen controleren en indien nodig de kaart blokkeren en een fraude dossier opstarten.

Indien het effectief gaat om fraude of phishing zal je ook een klacht moeten neerleggen bij de politie en een kopie van de pv en verhoorblad moeten opsturen. 

Al deze info zal de collega je telefonisch ook geven. Eveneens kan je meteen een nieuwe bankkaart bestellen.

Fijne dag verder! 

Reageer