Beantwoord

Bancontact

  • 30 January 2020
  • 10 reacties
  • 816 Bekeken

Hoe moet ik mijn kaart aan mijn profiel koppelen voor op bancontact te kunnen.

grtjs Walter

icon

Beste antwoord van NickL 30 January 2020, 13:38

Bekijk origineel

10 reacties

Dag @waltervanbulck 

Bedoel je het koppelen van je bankkaart aan de functie bancontact binnen de Easy Banking App? Zodra je een profiel hebt aangemaakt in de Easy Banking App met je bankkaart, is deze automatisch ook gekoppeld aan de bancontact functie.

Hou ons gerust op de hoogte.

Groeten,

Nick

Beste,

De App werkt goed ik kan op de bank en zo maar wil ik naar bancontact dat gaat niet, zie afbeelding.

groeten Van Bulck Walter

 

 

Reputatie 5
Badge

Dag @waltervanbulck , 

Heb je onlangs een nieuwe kaart gekregen? 

In dat geval kan je best een nieuw profiel aanmaken met de nieuwe kaart. Dit kan door te klikken op de drie puntjes in de rechter bovenhoek bij het openen van de app. Zo wordt je nieuwe kaart gekoppeld aan de app en aan de functie bancontact. 

Groetjes

Beste,

Ik heb nu gezien dat het profiel gekoppeld is aan mijn access card  x000 3 I.P.V. debet card 711 6 is

dat misschien de rede en hoe kan ik dat oplossen ?

Grtjs.

Hey @waltervanbulck ,

Met accesskaarten kan je inderdaad geen betalingen uitvoeren.

Via de 3 bolletjes rechtsboven op het startscherm kan je bij “profielgegevens” je profiel verwijderen zodat je je debetkaart kan linken!

Groetjes,

Lieze

Beste,

Nog een klein vraagje ,kan ik dan mijn access kaart nog gebruiken aan mijn PC ?

grtjs

Reputatie 5
Badge

@waltervanbulck , Je kan de access kaart inderdaad blijven gebruiken om aan te melden op Easy Banking Web! 

Je profiel op de Web staat los van het profiel op de app. 

Fijne dag verder! 

Beste,

OK alles werkt bedankt.

grtjs Walter V. B.

Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb gisteren mijn nieuwe kaart gekoppeld en kan al betalingen in de winkel en online doen. Ook in mijn profiel op EasyBanking app zie ik dat de nieuwe kaart goed gekoppeld is maar toch kan ik met QR scan door deze foutmelding niet betalen .

Alvast bedankt voor de hulp

Reputatie 1

Hallo @mpower , Ik raad je aan om onze helpdesk telefonisch te contacteren vanuit je app met de vraag om de toestelregistraties te verwijderen nav dit probleem.

 

Wanneer dit gebeurd is, raad ik je aan om de app te verwijderen van het apparaat, je toestel uit-en aan te zetten en nadien de app opnieuw te installeren. Dit zou het probleem moeten verhelpen.

Reageer