Mijn bancontact app om met een QR code te betalen werkt al weken niet. Blijkbaar al weken een technisch probleem. Kunnen jullie die aub asap oplossen?
Beste antwoord van NickL
Bekijk origineelMijn bancontact app om met een QR code te betalen werkt al weken niet. Blijkbaar al weken een technisch probleem. Kunnen jullie die aub asap oplossen?
Beste antwoord van NickL
Bekijk origineelDag
Vervelend om te horen dat je al weken problemen hebt met de bancontact functie. Momenteel zijn er geen aanslepende algemene problemen.
Heb je recent misschien een nieuwe bankkaart gekregen of een instelling aangepast aan je kaart? Ik raad je aan om eventueel je huidig profiel gekoppeld aan je Easy Banking App te verwijderen. Dit doe je door de App op te starten > Klik rechtsboven op de drie puntjes > Profielgegevens > Profiel verwijderen.
Als er wordt gevraagd om de Easy Banking Code aan te maken, dan ga je dit zeker moeten activeren voor de goede werking van alle functies van de App.
Als een van deze bovenstaande zaken geholpen heeft, laat dit dan gerust weten. Indien niet, dan raad ik je aan om ons te bellen via onderstaande weg:
Als je nog toegang hebt tot de app, dan kan je beveiligd bellen door je aan te melden, onderaan te drukken op Contacteer ons en dan te kiezen voor Bel ons.
Je kan ons ook manueel bellen via 02 762 60 00. We zijn er alvast van 7u tot 22u op weekdagen en van 9u tot 17u op zaterdag.
Groeten,
Nick
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.