Beantwoord

bancontact

  • 27 February 2020
  • 1 reactie
  • 816 Bekeken

Mijn bancontact app om met een QR code te betalen werkt al weken niet. Blijkbaar al weken een technisch probleem. Kunnen jullie die aub asap oplossen?

icon

Beste antwoord van NickL 28 February 2020, 11:29

Bekijk origineel

1 reactie

Dag @MaximeB 

Vervelend om te horen dat je al weken problemen hebt met de bancontact functie. Momenteel zijn er geen aanslepende algemene problemen.

Heb je recent misschien een nieuwe bankkaart gekregen of een instelling aangepast aan je kaart? Ik raad je aan om eventueel je huidig profiel gekoppeld aan je Easy Banking App te verwijderen. Dit doe je door de App op te starten > Klik rechtsboven op de drie puntjes > Profielgegevens > Profiel verwijderen.

Als er wordt gevraagd om de Easy Banking Code aan te maken, dan ga je dit zeker moeten activeren voor de goede werking van alle functies van de App.

Als een van deze bovenstaande zaken geholpen heeft, laat dit dan gerust weten. Indien niet, dan raad ik je aan om ons te bellen via onderstaande weg:

Als je nog toegang hebt tot de app, dan kan je beveiligd bellen door je aan te melden, onderaan te drukken op Contacteer ons en dan te kiezen voor Bel ons.

Je kan ons ook manueel bellen via 02 762 60 00. We zijn er alvast van 7u tot 22u op weekdagen en van 9u tot 17u op zaterdag.

 

Groeten,

Nick

Reageer