Beantwoord

Bancontact-Visa Debit-debetkaart

  • 6 November 2021
  • 1 reactie
  • 81 Bekeken

Hallo,

 

op 27/10 kreeg ik een mail van jullie ivm de Bancontact-Visa Debit-debetkaart.

In de mail stond volgend bericht:

“Uw huidige debetkaart wordt vervangen door de nieuwe Bancontact-Visa Debit-debetkaart, die u in de loop van volgende week ontvangt, zonder bijkomende kosten en met behoud van uw huidige pincode”
Ik heb nog steeds geen kaart ontvangen, is dit normaal?

 

Mvg,
Liesbet

icon

Beste antwoord van JadieT 6 November 2021, 16:55

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 1

Dag ​​​​@Lizzyve 

Het is mogelijk dat er vertraging is met de levering van uw nieuwe Visa Debitkaart.

Mocht deze woensdag nog niet toegekomen zijn, zal deze vermoedelijk verloren geraakt zijn in de post.

Dan neemt u best contact op met het Easy Banking Centre om een nieuwe kaart op te sturen.

Het Easy Banking Centre kan u bereiken vanuit uw Easy Banking App door aan te melden en onderaan op ‘contact’ of ‘communicatie’ te klikken. (Afhankelijk of u de nieuwe versie van de Easy Banking App al heeft staan.). Klik dan verder op ‘Easy Banking Centre’.

U kan hen bereiken op weekdagen van 7uur tot en met 22 uur. Op zaterdag kan u hen bereiken van 9uur tot en met 17uur.

Met vriendelijke groeten,

JadieT

 

Reageer