Ik krijg sinds de omschakeling naar de nieuwe inlogcode ook steeds de melding technische fout. Heb app al verwijderd en volledig opnieuw geïnstalleerd. Zonder resultaat helaas. Kunnen jullie dit oplossen? Ik las bij gelijkaardige meldingen dat er gegevens verstrekt dienden te worden. Als die nodig zijn : waar moet ik die naartoe sturen?
Hallo Marleen,
Er zijn voor verschillende klanten inderdaad nog steeds problemen.
Kan je me onderstaande info geven? Dan geef ik het door aan de juiste collega’s.
- De volledige foutmelding en foutcode die verschijnt:
- De datum en het tijdstip van je laatste poging:
- Het moment, zo precies mogelijk, waarop het fout loopt (bij het drukken op ‘Aanmelden’, na het invoeren van de code, ...):
- Het merk en model van je toestel:
- Je versie van iOS of Android:
Alvast bedankt.
Reageer
Registreer op de community
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Welkom
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.