bancontact werkt niet meer

  • 25 February 2020
  • 1 reactie
  • 622 Bekeken

Ik krijg sinds de omschakeling naar de nieuwe inlogcode ook steeds de melding technische fout.  Heb app al verwijderd en volledig opnieuw geïnstalleerd. Zonder resultaat helaas. Kunnen jullie dit oplossen? Ik las bij gelijkaardige meldingen dat er gegevens verstrekt dienden te worden. Als die nodig zijn : waar moet ik die naartoe sturen? 


1 reactie

Reputatie 7

Hallo Marleen,

Er zijn voor verschillende klanten inderdaad nog steeds problemen.

Kan je me onderstaande info geven? Dan geef ik het door aan de juiste collega’s.

  • De volledige foutmelding en foutcode die verschijnt:
  • De datum en het tijdstip van je laatste poging:
  • Het moment, zo precies mogelijk, waarop het fout loopt (bij het drukken op ‘Aanmelden’, na het invoeren van de code, ...):
  • Het merk en model van je toestel:
  • Je versie van iOS of Android:

Alvast bedankt.

Reageer