Beantwoord

bank app heeft geld naar rekkennig gestort dat ik niet ken of van mij is

  • 30 April 2023
  • 1 reactie
  • 115 Bekeken

Ik heb gisteren 29/04/23 met de bank app ontvangen gebruikt. Ik moest ongeveer 36€ krijgen en heb deze laten scannen . Het geld is van tegenpartij haar rekening gegaan maar heb niets ontvangen? 
dus ik vraag haar of ze dit wou laten zien ,en wat blijkt mijn naam en voornaam staan daar wel als ontvanger, maar het rekening nummer is niet het mijne .(totaal onbekend rekening nummer)

wat is hier verkeerd gelopen ?

 

mvg

franky

 

 

icon

Beste antwoord van CaroleL 2 May 2023, 10:57

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2

Hallo Franky,

 

Bedankt voor uw bericht! Het spijt me dit te lezen.

 

Helaas krijgen wij via dit kanaal geen toegang tot uw bancaire gegevens. Ik adviseer u ons even telefonisch te contacteren. U kunt dit heel eenvoudig aan de hand van volgende stappen:

  • Aanmelden in de app via paswoord of vingerafdruk;
  • Kiezen voor ‘Communicatie’ rechtsonder;
  • 'Easy Banking Centre'
  • Een onderwerp selecteren; in dit geval 'rekeningen en kaarten'
  • U krijgt een collega met de juiste expertise aan de lijn.

Of:

  • Bellen naar 02/ 762 60 00
  • Uw klantnummer ingeven en uw Easy Banking Phone Code

Indien u niet over de Easy Banking Phone Code of Easy Banking App beschikt, kunt u ons ook gewoon contacteren op het nummer 02/ 762 60 00.

 

Op deze manier krijgen wij op een veilige manier toegang tot de nodige informatie en begeleiden wij u met alle plezier verder.

 

Groetjes,

CaroleL

Reageer