Ik heb een nieuwe bankaart ontvangen al paar maanden, maar het werkt helaas niet ik kan er niet online aanmelden voor me BNP Paribas App, wat kan ik doen.
Beste antwoord van SabrinaVD
Bekijk origineelIk heb een nieuwe bankaart ontvangen al paar maanden, maar het werkt helaas niet ik kan er niet online aanmelden voor me BNP Paribas App, wat kan ik doen.
Beste antwoord van SabrinaVD
Bekijk origineelHallo,
Bedankt voor je bericht.
Indien u een nieuwe bankkaart ontvangt kan u deze activeren door een eerste transactie mee uit te voeren. Dit kan door geld af te halen aan een betaalautomaat of door een eerste betaling uit te voeren bij een handelaar met uw kaart en pincode.
Pas eenmaal dat uw kaart in gebruik is genomen is het mogelijk om aan te melden via Easy Banking App.
Indien u uw kaart wel al in gebruik heeft genomen raad ik aan om ons telefonisch te contacteren. Zo kunnen we het voor u nakijken.
Je kan bellen via 02 762 60 00 op werkdagen van 7u tot 22u en op zaterdag van 9u tot 17u.
Met vriendelijke groeten,
SabrinaVD
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.