Beantwoord

bankaart werk niet

  • 26 December 2022
  • 1 reactie
  • 99 Bekeken

Ik heb een  nieuwe bankaart ontvangen al paar maanden,  maar het werkt helaas  niet ik kan er niet online aanmelden voor me BNP Paribas App,  wat kan ik doen.

icon

Beste antwoord van SabrinaVD 26 December 2022, 14:37

Bekijk origineel

1 reactie

Hallo, @Noesy 
 

Bedankt voor je bericht.
 

Indien u een nieuwe bankkaart ontvangt kan u deze activeren door een eerste transactie mee uit te voeren. Dit kan door geld af te halen aan een betaalautomaat of door een eerste betaling uit te voeren bij een handelaar met uw kaart en pincode.

Pas eenmaal dat uw kaart in gebruik is genomen is het mogelijk om aan te melden via Easy Banking App.

Indien u uw kaart wel al in gebruik heeft genomen raad ik aan om ons telefonisch te contacteren. Zo kunnen we het voor u nakijken. 

Je kan bellen via 02 762 60 00 op werkdagen van 7u tot 22u en op zaterdag van 9u tot 17u.

 

Met vriendelijke groeten,

SabrinaVD

Reageer