Beantwoord

bankaart werkt plots niets

  • 13 May 2023
  • 2 reacties
  • 318 Bekeken

Mijn bankkaart werkt plots niet meer, hij is niet gebroken en waneer ik wil betalen staat er magneetstrip niet te lezen 

wat moet ik nu doen

 

icon

Beste antwoord van CaroleL 15 May 2023, 12:01

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2

Hallo Jente,

 

Vrijdag was er een algemeen technisch probleem waardoor onze Easy Banking Kanalen en debetkaarten niet langer werkten. Indien zou dit zijn opgelost.

 

Ik adviseer u om de kaart nogmaals uit te testen.

 

Lukt het nog steeds niet? 

Contacteer ons dan telefonisch om na te gaan wat er met uw kaart misloopt. U kunt dit heel eenvoudig aan de hand van volgende stappen:

> Aanmelden in de app via paswoord of vingerafdruk;

> Kiezen voor ‘Communicatie’ rechtsonder;

> 'Easy Banking Centre'

> Een onderwerp selecteren; in dit geval 'rekeningen en kaarten'

> U krijgt een collega met de juiste expertise aan de lijn.

Of:

> Bellen naar 02/ 762 60 00

> Uw klantnummer ingeven en uw Easy Banking Phone Code

Indien u niet over de Easy Banking Phone Code of Easy Banking App beschikt, kunt u ons ook gewoon contacteren op het nummer 02/ 762 60 00.

 

Groetjes,

CaroleL

Mijn bankkaart werkt niet?

Reageer